۲۶۰ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان قزوین توزیع شد

به گزارش رکنا قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز یکشنبه در رزمایش کمک مومنانه حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: تفکر غنی ایرانی-اسلامی مردم و هوشمندی و دوراندیشی مقام معظم رهبری منجر به اجرای نهضت کمک مومنانه در کشور شد که اثرات و برکات زیادی را به همراه داشت و مشکلات تعداد زیادی از نیازمندان را برطرف کرد.

وی افزود: در همین زمانی که مردم ایران اسلامی در رزمایش کمک مومنانه از یکدیگر سبقت می گرفتند کشورهای غربی به دزدی وسایل بهداشتی و غذایی روی آوردند که این اقدامات یکبار دیگر تفکر غربی را زیرسوال قرار داد.

 این مسوول گفت: ملت ایران ملت محرم و صفر است و کمک به یکدیگر و کمک به نیازمندان را از امام و مقتدای خود امام علی (ع) و سایر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آموخته اند.

وی افزود: شهدا نماد خدمت بی منت به مردم و محرومان بودند و ما باید راه آنان را ادامه دهیم.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به ویژگی های سردار حاج قاسم سلیمانی در راه خدمت به مردم، اضافه کرد: شهید سلیمانی نماد زیبایی های مردم و انقلاب اسلامی بود و مردم عزت، اقتدار، عاطفه و بسیاری از صفت های اخلاقی را در سردار سلیمانی مشاهده و حماسه میلیونی تشییع پیکر ایشان را رقم زدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت:شعله های امید باید در بین مردم و مسوولان فوران بکشد و دست به دست یکدیگر روزهای خوب و شادی را برای مردم و یکدیگر رقم بزنیم.

 

کدخبر: 742949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟