تاکید استاندار لرستان بر ضرورت تعامل متقابل و مستمر با روحانیت

به گزارش رکنادر لرستان،  در آستانه هفته بسیج مستضعفین طلاب و روحانیون  شهر خرم آباد در مراسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان میزبان استاندار لرستان بودند.

در این نشست با توجه به اطلاع و اشرافی که این قشر از مسائل فرهنگی ، اجتماعی،اقتصادی و سیاسی جامعه دارند در قالب کارگروه‌هایی موضوعاتی در زمینه های مختلف احصاء‌ و مطالبات مردمی و مواردی که می‌تواند ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی را برای استان به دنبال داشته باشد تقدیم استاندار لرستان شد.

دکتر زیویار در این جلسه اظهار داشت: مقارن با هفته بسیج که از موالید انقلاب اسلامی و جریان روحانیت مبارز است به محضر نماینده ولی فقیه ، روحانیت و علمای معزز استان رسیدیم و پس از استماع نقطه نظرات آنان در زمینه های مختلف بر ضرورت تعامل متقابل و مستمر با این قشر در قالب کارگروه های مختلف تاکید شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در این جلسه ، مواردی که در سفر آتی ریاست محترم جمهور به استان لرستان باید مدنظر قرار گیرد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه استاندار لرستان با اشاره به نقش روحانیت در شکل گیری هویت شیعی و مرجعیت دینی در خصوص موضوعات مطرح شده دیدگاههای خود را بیان کرد و طلاب  و روحانیت استان ضمن اعلام پشتیبانی خود از برنامه های ریاست محترم جمهوری از استاندار لرستان بعنوان نماینده عالی دولت اعلام حمایت کردند.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 742677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟