کارهای زیادی در دانشگاه علوم پزشکی بر روی زمین مانده است

به گزارش رکنا از لرستان، بهرام دلفان افزود: برای این که دانشگاه علوم پزشکی لرستان از حالت کنونی خارج شود ۱۶ اقدام موثر در قالب بسته ای تدارک دیده شده است که به زودی اجرایی خواهند شد.

وی تصریح کرد: برای پرداخت بدهی‌های دانشگاه و همچنین شتاب گرفتن پروژه‌های پیش رو چاره‌ای جزء برنامه‌ریزی برای افزایش درآمدهای دانشگاه نداریم.

 ایشان اظهار کرد: تکمیل۳پروژه بیمارستانی نیمه کاره، ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش دانشگاه و گسترش برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی از جمله اقدامات قابل پیگیری است که در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت برای کمک به ایجاد اشتغال مولد، برنامه‌های اساتید پروژه محور، افزایش ماندگاری متخصصین در استان، کاهش اعزام بیماران به خارج استان تا حد ممکن، تقسیم عادلانه خدمات بین شهرستان‌ها، کاهش پسماند  سموم و فلزات سنگین در مواد غذایی از دیگر برنامه‌هایی است که با قبول مسوولیتم در  دانشگــاه علوم پزشکی لرستان عملیاتی خواهند شد.

 دلفان، تشویق و کمک به بخش خصوصی جهــت ساخت مراکـز بهداشتــی درمانـی و بیمارستان‎های تخصصی، استفاده از امکانات و کمک‌های خیرین سلامت برای توسعه خدمات درمانی، گسترش بخش‌های تخصصـی دنـــدان‌پزشکــی، توسعه کاشت گیاهان دارویی، راه‌اندازی کارخانجات داروسازی در استان و جلوگیری از دخالت نا به جا در سلامت مردم از دیگر برنامه‌هایی دانست که در دانشگـاه علـوم پزشکـی اجرایی خواهند شد.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 742664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟