سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین آمادگی ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی را برای مردم عزیز استان دارد

به گزارش رکنا قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در رزمایش جهادگران خدمت اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان قزوین که به طور همزمان در سراسر کشور در حسینیه تیپ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد بیان کرد: این اجتماع امروز بسیجیان جهادگر پیش زمینه ای برای اجتماع بزرگ منتظران ظهور و لحظه ای است که لشکریان ولی عصر(عج) آماده حضور حضرت حجت الله الاعظم هستند و از خداوند می خواهیم که ما را در لشکر ایشان قرار دهد.

وی گفت: مسوولین بسیج استان قزوین برای خدمت به مردم که ولی نعمت ما هستند هر لحظه آماده بوده و هر کجا و در هر عرصه ای اتفاقی افتاد با هم افزایی و همدلی امور را به سرانجام رساندند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خطاب به بسیجیان حاضر در مراسم اظهار کرد: در کار خدمت به ولی نعمتانمان در جهاد بزرگی که چندین سالی است مقام معظم رهبری در ۱۱ بند امر فرمودند، نقشه راه ما بوده و به بیان شهید حاج قاسم سلیمانی هرکجا که به فرمان مقام معظم رهبری عمل کردیم، پیروزی با ما بود و استدلال این شهید والا مقام این بود که سخنان رهبر انقلاب، با حکمت است.

سردار آتانی با اشاره به جایگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد: به استناد سخنان شهید قاسم سلیمانی، مهمترین خصوصیت مقام معظم رهبری، از دیدگاه تمام رهبران بزرگ دنیا، حکمت است. لذا امروز باید دستور حکیمانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب برای احیای جهاد سازندگی را جدی بگیریم. چرا که به فرمان رهبر معظم انقلاب باید هزار نقطه از ایران اسلامی که ام القرای جهان اسلام است را باید به عنوان الگو در تراز انقلاب خدمات دهی نماییم.

وی افزود: شما بسیجیان جهادگر صاحبان خلق این الگو و نیروهای تراز انقلاب هستید و لذا ما بسیجیان در هر نقطه ای که وارد شویم باید خودمان الگو باشیم تا عمل ما الگوی عملی سایرین باشد. خصوصیت کاری ما بسیجیان در تمام جهان باید دارای مولفه های خدمت بی منت و جهاد مشتاقانه است.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه یادآور شد: ما دخالتی در کار مسوولان اجرایی نمی کنیم اما هرکجا کاری بر زمین بماند، علم آن را بلند می کنیم. عمل جهادگران در عرصه های مختلف در کنار رفتار و کردار جهادگرانه اهمیت دارد و همین رفتار و کردار باید الگوی سایرین باشد.

سردار آتانی تصریح کرد: نباید با بیان کمبودها ذایقه مردم را تلخ کرد بلکه باید با شاخصه هایی که مقام معظم رهبری بیان فرموده اند خود را هم تراز نماییم. مردم باید امیدوار باشند که مسوولان خوبی دارند و شیرینی خدمت بسیجیان جهادگر را احساس نمایند.

وی اضافه کرد: ۷۰۰ گروه جهادی در سیل اخیر آوج و الموت خدمت رسانی کردند و این خدمت و حضور، شعار نبود. مردم مومن و خیر بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان در رزمایش کمک مومنانه در اختیار سپاه قرار دادند و این نشان از اعتماد جامعه به سپاه است. سپاه تابلوی صداقت و اعتماد مردم است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: در مبارزه با ویروس کرونا بیش از ۹۰ هزار نفر از هم استانی ها توسط بسیجیان استان در مراکز تجمیعی و اولین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی واکسینه شدند و این حضور بسیجیان به صورت داوطلبانه بود.

سردار آتانی گفت: این توفیق بزرگی است که ما امنیت مرزهایمان را به اوج اقتدار رسانده ایم، دشمنان را در داخل کشور ناامید کرده ایم و اگر دشمنان در خارج از کشور نیز چشم طمعی بر این خاک داشته باشند چشمشان را از حدقه بیرون می آوریم.

 

کدخبر: 742613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟