فعالیت ۱۰۸۳ گروه جهادی در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی استان قزوین

به گزارش رکنا قزوین،زمایش جهادگران خدمت اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان قزوین به طور همزمان در سراسر کشور و با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، معاونین سپاه استان و جمعی از جهادگران بسیجی برگزار شد.

سرهنگ امیرعلی حسینیانی مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم با اشاره به فعالیت ۱۰۸۳ گروه جهادی در عرصه های مختلف در استان بیان کرد: در آغازین روز از هفته پربرکت بسیج برای گرامیداشت این مطلع مبارک گرد هم آمدیم. فرزندان ملت در گروه های جهادی مساجد و محلات، بسیج جامعه زنان، اقشار ۲۲ گانه تخصصی بسیج در قالب ۱۰۸۳ گروه جهادی در عرصه های محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، بهداشت و درمان، سلامت، خدمت کمک های مومنانه در سطح استان خدمات رسانی می کنند.

وی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه چراغ راه چهل ساله دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری آن را ترسیم نمودند. در این بیانیه آمده است که نخستین و ریشه ای ترین جهاد شما امید به آینده و ریشه کنی ناامیدی و یأس در جامعه است. لذا تقاضای ما از گروه های جهادی، مسوولین این است که اولین و مهمترین جهاد ما، جهاد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باشد و دومین جهاد بعنوان ریشه ای ترین جهاد، ایجاد امید در جامعه است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: خدمات جهادگران در عرصه خدمت به مردم مناطق مختلف استان قزوین و در زلزله در استان های آذربایجان، کرمانشاه، لرستان و گلستان، کهکیلویه، گوشه ای از فعالیت این جهادگران است.

سرهنگ حسینیانی اطهار کرد: خدمات جهادگران در عرصه های مختلف همچون اشتغال، آب شرب، آب کشاورزی، ایجاد بنگاه های کوچک و غیره است که این امر در راستای تحقق منویات ولی امر مسلمین است.

 

کدخبر: 742610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟