ورود بسیج برای حل مشکلات جامعه با کمک مردم

به گزارش رکنا از سمنان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور درسفر به سمنان گفت: فعالیت ها و موضعات مختلفی در سازمان بسیج طراحی و برای هر یک نقشه راه تهیه شده تا از ظرفیت ها و تجربیات برای نقش آفرینی مردم و تسهیل گری در این زمینه استفاده کنیم .

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: بسیج دارای ظرفیت های بالقوه و پتانسیل های بالفعلی است که همراه در خدمت دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این سازمان با همه ظرفیت های جهادی خود در بخش های مسکن ، اشتغال ، آب رسانی و امور اجتماعی به دولت کمک می کند.

وی گفت: در بخش اشتغال و تامین آب شرب ، تسهیل در امر ازدواج آسان و تامین جهیزیه نیز فعالیت های خود را تدوین کرده ایم.

سردار سلیمانی با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه مسکن نیز گفت: تلاش کردیم در بخش تولید مسکن و تسهیل گری برای کمک به دولت وارد عمل شویم تا در پروژه هایی که با مسئولیت بسیج سازندگی اجرا می شود ، با حضور جوانان و نیروهای متخصص تشکیلات ایجاد و مشکلات رفع شود.

وی اقزود: ساخت ۴۰ تا ۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را در دومین روز هفته بسیج آغاز می کنیم .

1662058

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خواستار برقراری ارتباط تشکیلاتی مردم با بسیج برای رفع مشکلات جامعه شد و تصریح کرد:  اگر مردم طرح و ایده ای دارند با بسیج ارتباط تشکیلاتی برقرار و برای حل مشکلات جامعه ایفای نقش کنند، این سازمان نسخه های عملی را فراهم میکند تا کارها به صورت مردم پایه و با مشارکت خود مردم اجرایی شود.

در رزمایش بزرگ بسیج که امروز در سمنان و به صورت ارتباط تصویری با سراسر کشور برگزار شد ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم با اعلام رمز یا امام حسن عسکری (ع) فرمان آغاز رزمایش ۵۲۰۰ اردوی جهادی با مشارکت ۵۷ هزار جهادگر در سراسر کشور را به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد

حسن رستم زاده- سمنان

کدخبر: 742518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟