هدف سمنان صدرنشین شایسته مسابقات بدمینتون لیگ دسته اول کشور

به گزارش رکنا از سمنان، بدمینتون بازان شایسته سمنانی در رقابت با دوتیم دیگر حاضر در گروه چهارم مسابقات دسته اول بدمینتون کشور با دو پیروزی به کار خود پایان دادند.

در دیدار پایانی این گروه تیم هدف سمنان در برابر حریف خود تیم شهید موسوی خرم آباد با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسید تا با کسب دو پیروزی در صدر گروه قرار گیرد.

بازی اول این مسابقات بین تیم های نماینده کرمان و شهید موسوی خرم آباد برگزار شد که تیم کرمانی با حساب 3بر2 به پیروزی رسید. در بازی اول خود تیم سمنان توانست تیم کرمان را با همین نتیجه با شکست بدرقه کند.

 

مصطفی پهلوان مربی تیم هدف سمنان در خصوص این مسابقات گفت: لیگ دسته یک بدمینتون با شرکت ۱۲ تیم در چهار گروه از دیروز آغاز شد که استان سمنان در گروه چهارم این مسابقات با نمایندگان خرم آباد و کرمان همگروه شد.

علی رستم زاده مدیر رسانه ای تیم هدف با ابراز امیدواری برای صعود این تیم به مرحله بعد گفت: رقابت های دور رفت به مدت دو روز در تالار بدمینتون سمنان برگزار شد و دیدارهای دور برگشت هم 27و 28 آذرماه در خرم آباد برگزار می شود و تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی مسابقات راه می یابد.

متین مقیمی، محمدمعین کشاورز، امیرارسلان امیدی، امیرعلی داودی، ایلیا مداح، پیام یغمایی، محمدحسین عبدالهی و آرمان محمودیان بازیکن ،مصطفی پهلوان مربی و محمد رفیعی سرپرست تیم هدف سمنان هستند.

سمیه قاسمی/ سمنان

کدخبر: 742497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟