بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان به پنج پهنه تقسیم شد

به گزارش رکنا در هرمزگان؛مهدی دوستی در خصوص بازدید از مناطق زلزله زده بخش فین بندرعباس، افزود: با حضور در شهر فین، روستای رضوان، روستای سرزه و گیشان غربی، به صورت میدانی نحوه اسکان و ارائه خدمات به زلزله زدگان را مورد پایش و ارزیابی قرار دادیم.

 

 استاندار هرمزگان با بیان اینکه به منظور تسریع در آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده، این مناطق به پنج پهنه تقسیم شده است، عنوان کرد: مدیریت و ساختار اجرایی مجزایی برای هر یک از این پهنه ها پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در روستای گیشان غربی به عنوان یکی از کانون های اصلی بحران که بیشترین میزان تخریب را داشته است، پس از مرحله آوار برداری ، عملیات خاکبرداری و حرف پی  واحدهای مسکونی شروع شده و تا شامگاه امروز عملیات بتن ریزی آغاز می شود.

دوستی ابراز امیدواری کرد: آوار برداری در سایر مناطق نیز به سرعت پایان یابد که بتوان عملیات اجرایی احداث واحدهای آسیب دیده را در چهار منطقه دیگر نیز آغاز کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت آوار برداری،  پیش بینی ما این است که تا پایان هفته آتی، عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در بخش زیادی از این مناطق شروع شود.

انتهای پیام/ح

 

کدخبر: 742256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟