برنامه‌های ترویجی فرهنگ قرآن در استان کردستان حمایت می‌شود

 

به گزارش رکنا از کردستان؛ به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با مربیان قرآنی طرح 42موضوع در استان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از همه تلاش‌های فعالان حوزه قرآنی در کردستان صمیمانه تشکر کرده وخاضعانه در برابر آنان تعظیم خواهم کرد.

وی با بیان اینکه ماموستایان و فعالان قرآنی دلسوزانه و مجاهدانه طرح 42 موضوع را در استان دنبال می‌کنند، گفت: این دفتر از برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در کردستان حمایت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان از انعکاس و پیگیری مشکلات فعالان قرآنی در استان خبر داد و تصریح کرد: هرکسی در راستای پیشبرد و گسترش برنامه‌های قرآنی دغدغه‌ای دارد، می‌تواند به این دفتر مراجعه و مطالبش را منعکس کند.

وی افزود: همه دغدغه‌های فعالان قرآنی را منعکس کرده و از مسئولان کشوری و استانی پیگیری خواهم کرد.

علامه طباطبایی (ره) کدام آیات قرآن را دارای وجهی از پوشیدگی و ابهام می‌دانست؟اجرای مفاهیم قرآنی در جامعه باعث ایجاد آرامش در زندگی می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه کار معنوی، قرآنی و جهادی نیاز به عشق و علاقه دارد، اظهار کرد: کسانی که صرف اینکه دنبال استخدام و کارمندشدن هستند، در این راه موفق نخواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ازهر گونه نقد استقبال خواهم کرد،خطاب به فعالان قرآنی یادآور شد: قدر جایگاه خود را دانسته و در راه ترویج فرهنگ قرآنی، روحیه جهادی خود را از دست ندهید و اخلاص را فراموش نکنید. 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 742243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟