به گزارش رکنا از کردستان؛ سردار سید صادق حسینی عصر امروز در مجمع مطالبه‌گران استان کردستان که در این شهربرگزار شد، اظهار داشت: مطالبه‌گری اگر در مسیر درستی باشد می‌توان به عنوان عامل بازدارنده و جلوگیری از انحراف، از آن بهره گرفت.

وی افزود: مردم باید بر فعالیت مسئولان نظارت داشته باشند لذا در کشور دستگاه‌های نظارتی زیادی وجودداشتهاما بهترین نظارت و کنترل، نطارت عمومی و مردمی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: اگر نظارت جنبه همگانی داشته باشد بسیاری انحراف‌ها از جمله فساد اداری، رانت‌خواری و پارتی‌بازی که از گره‌های اصلی جامعه هستند ممانعت خواهد شد و این مهم باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر مطالبه عمومی باشد، عامه مردم از آن سود برده و مسئولان وادار به خدمت می‌شوند، گفت: مدیرانی که تعصب ملی و سازمانی نداشته باشند، نمی‌توانند به مردم به طرز شایسته‌ای خدمت کنند پس باید مدیرانی شایسته و دلسوز برای دستگاه‌های مختلف انتخاب شوند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در طول 43سال اخیر خدمات زیادی صورت گرفتهامادر کنار اقدامات انجام شده، اهمال کاری‌های زیادی نیز انجام شده است.

وی اظهار داشت: قطعا مدیران قبلی کارهای زیادی را برای استان و کشور انجام داده‌اند اما آن چنان که باید انقلابی کار نکرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان‌کرد: مطالبه‌گری یکی از اصول انقلاب اسلامی است تا به این گونه از حقوق دیگران دفاع کنیم.

حسینی آسیب‌های اجتماعی از جمله بیکاری، طلاق، اعتیاد و خودکشی را ناشی از درست اجرا نشدن عدالت دانست و یادآور شد: مسئولانبا تلاش دلسوزانه و همراهی مردم برای توسعه استان و رفع مشکلات تلاش کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند. 

عبدالحکیمی/ کردستان

کدخبر: 741806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟