برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان اصلاندوز

 به گزارش خبرنگار رکنا  در اصلاندوز حسین حسین زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز تشکسل بسیج مستضعفین ،بسیج را میراث گرانسنگ امام راحل برشمرد و اظهار داشت: نیروی مردمی بسیج علاوه بر حضور مقتدرانه در دوران دفاع مقدس امروزه در مناطق محروم و عشایری در عرصه‌های مختلفی ازجمله فرهنگی، سازندگی، اجتماعی، بهداشتی و فضای مجازی ورود کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج در بحران ها، سوانح و خدمات اجتماعی در خط مقدم کمک به مردم است، عنوان کرد: تفکر بسیج باعث اقتدار امروز انقلاب شده،چرا که پایه بسیج مکتبی، عاشورایی و انقلابی است.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به خدمات بسیج در منطقه اصلاندوز مغان افزود: در این دوران بحرانی از ابتدای شیوع بیماری ویروسی کرونا بسیج و سپاه با تمام توان و آمادگی کامل با لبیک به منویات مقام معظم رهبری در عرصه کمک مومنانه بسته های معیشتی و بهداشتی با کمک خیرین در بین اقشار آسیب دیده این شهرستان توزیع کرده است.

حسین زاده با اشاره به ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ‌سپاه و بسیج تلاش کرده است آثار و تبعات کرونا را در شهرستان اصلاندوز کم کند‌.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در رسانه ها و شبکه های اجتماعی بر علیه جوانان افزود:در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی در فضای مجازی و رسانه با انواع نقشه های شوم فعالیت می‌کنند ‌که باید با بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان نیز با تولید محتوای مناسب و ورود جدی به این عرصه در مقابل آنان بایستند.

فرمانده ناحیه عشایری شعار محوری هفته بسیج سال ۱۴۰۰ را « بسیج، پاره تن مردم» اعلام کرد و گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح مناطق عشایری شهرستان اصلاندوز بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج اصلاندوز برگزار می‌شود.

حسین زاده دیدار با امام جمعه اصلاندوز،برگزاری یادواره های شهدا،نشست های سیاسی،دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی قبور شهدا،افتتاح و کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم برای ویزیت صلواتی، نواختن زنگ بسیج در مدارس و میقات صالحین را از برنامه های مهم این هفته بر شمرد.

وی همچنین از برگزاری رزمایش سراسری اقتدار جهادگران شهرستان اصلاندوز خبر داد و گفت:این رزمایش همزمان با سراسر کشور روز شنبه ساعت ۹صبح در مسجد جامع اصلاندوز برگزار می شود.

 

کدخبر: 741786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟