سارق منازل و اماکن عمومی خرم‌آباد  در چنگال پلیس

به گزارش رکنا از لرستان،سرهنگ "عبدالرضا رخشان" در تشریح جزئیات این خبربیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن عمومی در سطح شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی میدانی از صحنه های سرقت، یک سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرپرست پلیس آگاهی لرستان، ادامه داد: متهم علی رغم انکار به بزه انتسابی پس از مواجه شدن با ادله پلیس و محرز بودن نقش آن در سرقت ها لب به اعتراف گشود و به14 فقره  سرقت اعم  از5  فقره سرقت منزل ، 4 فقره سرقت  اماکن عمومی، 4 فقره  سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت  محتویات داخل خودرو  اعتراف کرد.

سرهنگ رخشان با اشاره به اینکه در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شده است، گفت: متهم همراه پرونده تحویل مراجعه قضائی شد.

این مقام انتظامی با تأکید بر استمرار اجرای طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده از وجود مخلان نظم عمومی و سارقان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در شهرستان، از عموم شهروندان خواست، نسبت به نگهداری و حفاظت از اموال خود توجه و جدیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 741778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟