اجرای ۲۳۷ پروژه عمرانی بنیاد برکت در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، حامد ویس کرمی تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در لرستان درحال ساخت است و چنانچه زمین مورد نیاز تامین شود تا پنج هزار واحد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: حدود چهار هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی و سیل زده لرستان تحویل شده است.یک هزار واحد نیز تا پایان سال جاری تحویل خواهد شد و جایگزینی ۳۷ مدرسه کانکسی در دست اقدام است.

ویس کرمی بیان کرد: بنیاد برکت ۲۲ خانه ورزش لرستان را تجهیز و طرح جهش تولید را در ۲۳۵ هزار هکتار از اراضی دیم استان آغاز کرده که تاکنون بیش از ۸۵ هزار هکتار از این اراضی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی زیر کشت رفته است.

وی ادامه داد: ۴۰۰ فقره جهیزیه بین نیازمندان توسط بنیاد برکت لرستان اهدا شده است و همچنین آزاد سازی زندانیان مالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان گفت: یکی از خصوصیات حاکمیت موفق، خدمت رسانی به آحاد مردم می‌باشد که در این راستا ستاد اجرایی فرمان امام (ه) و تمامی مجموعه های وابسته به آن تحت امر رهبر معظم انقلاب در حال فعالیت هستند.

وی افزود: به همین منظور تامین ۲۷ هزار ویلچر برای معلولان مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گرفته است که در فاز اول طرح مثبت حرکت، تعداد ۶۰ ویلچر به کودکان محروم زیر ۱۴ سال لرستان تعلق گرفت و در مرحله بعد در صورت تامین اعتبار، ۷۰ ویلچر دیگر توزیع می‌شود.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 741696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟