فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی آذر 1400 صادر شد

سرهنگ مسعود همتی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم می بایست دوشنبه یکم آبان ماه سال 1400 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: مشمولان لازم است اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 10 درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند.

سرهنگ همتی ادامه داد: مشمولان اعزامی قبل از تاریخ اعزام به مراکز درمانی مراجعه و در خصوص بیماری کرونا مورد معاینه قرار بگیرند، ضمنا برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه مجدد قرار می گیرند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

وی در پایان گفت: مشمولان و خانواده های آنان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 741277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟