پلمپ مراکز خرید غیر مجاز چوب در گلستان

به گزارش رکنا ؛فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آزادشهر از پلمپ مراکز خرید غیر مجاز چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: باهماهنگی مراجع محترم قضایی مراکز خرید  چوب که اقدام به تبدیل و نگهداری چوب آلات جنگلی غیر مجاز می نمایند پلمب شد.

حمید رجبلو  ادامه داد: با توجه به مهلت مقرر به این مراکز برای دریافت مجوز متاسفانه اقدمی صورت نگرفته و با حضور نماینده صنعت و معدن و نیروی انتظامی اقدام به پلمپ کردیم.

رجبلو خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۴۸ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع کشور و بنا بر تبصره سه ماده ۵۴ قانون اساسی، یگان حفاظت منابع طبیعی با هماهنگی مقامات قضایی، از محل دپو، نگهداری و خرید و فروش چوب آلات و فرآورده‌های چوبی استان بازدید کرده و هر گونه اقدام غیرمجاز در حوزه چوب را شناسایی و با متخلفان برخورد می‌کنند.

ایشان در خاتمه اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب ‌آلات جنگلی وظیفه ‌ای همگانی بوده و از مردم و دوستداران طبیعت انتظار می‌ رود در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه محصولات جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت ‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 139و 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه ‌روزی آماده دریافت گزارش های مردمی بوده، اطلاع دهند.‌

گرگان.کرامتی

کدخبر: 741047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟