محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی در سنندج اعلام شد

.

به گزارش رکنا از کردستان؛ سرهنگ برزو مرادی گفت: مسیرهای مراسم استقبال از پیکر شهیده گرانقدر فاطمه اسدی در سنندج از میدان آزادی به طرف میدان انقلاب و سپس به طرف مرقد مطهر امام زاده هاجره خاتون در سنندج است.

وی با بیان اینکه در مرکز استان تجمع اولیه مراسم در میدان آزادی بوده و مسیر مراسم نیز خیابان فردوسی،میدان انقلاب و به طرف مرقد امام زاده هاجره خاتون خواهد بود اضافه کرد: در همین راستا محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مراسم اعمال خواهد شد.

وی افزود: روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه ممنوعیت تردد از میدان انقلاب به سمت تقاطع طالقانی و خیابان صلاح الدین از ۹ صبح تا پایان مراسم (ساعت ۱۴) اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راه راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از رانندگان خواست در مسیرهای اعلام شده از پارک کردن جدا خود داری کنند چون حتما خودروهای پارک شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شوند و همچنین از رانندگان درخواست کرد جهت تردد از مسیرهای حاشیه ای و جایگزین تا پایان آیین تشییع استفاده کنند.

شهیده فاطمه اسدی در سال ۱۳۳۹ در روستای باقرآباد از توابع شهرستان دیواندره به دنیا آمد و سال ۱۳۶۳ برای آزادی همسرش از دست یکی از گروهک های معاند به اردوگاه آنان می‌رود و پس از یک ماه آزار و شکنجه توسط این گروهک‌ها مظلومانه به شهادت می رسد.

پیکر مطهر این بانوی شهید پس از ۳۷ سال سرانجام در روز ۱۷ آبان سال ۱۴۰۰ در کوه‌های چهل چشمه دیواندره تفحص شده و نامش به عنوان اولین شهیده تفحص شده کشور برای همیشه ماندگار شد. 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 740858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟