از عکاسان برگزیده دو جشنواره در سمنان تجلیل شد

به گزارش رکنا سمنان؛ شهردار سمنان در جمع برگزیدگان جشنواره های عکاسی " من و پستچی محل" و "عکس اربعین" ضمن ابراز رضایت از عملکرد امور بانوان شهرداری سمنان گفت: برگزاری جشنواره هایی از این دست باعث افزایش شور و نشاط عمومی در جامعه می شود و امید به زندگانی را نزد شهروندان بالا می برد.

WhatsApp Image 2021-11-15 at 12.00.39

سید علی مرتضی نژاد افزود: به جد میتوان بیان نمود که شهرداری سمنان در انجام چنین مسابقاتی به نحو احسن عمل میکند و امیدواریم برگزاری مسابقات عکاسی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تداوم یابد و با استقبال خوب شهروندان شهر اخلاق مواجه باشیم.

رئیس بانک مسکن استان سمنان به عنوان یکی از حامیان برگزاری این جشنواره : عکس اربعین" نیز ضمن تشکر و قدردانی از امور بانوان شهرداری بابت برگزاری این مسابقه فرهنگی گفت: دومین سال متوالی است که بانک مسکن با همکاری شهرداری در مسابقات فرهنگی از این دست مشارکت دارد و خدا را شاکریم توفیقی حاصل شد تا این بانک دولتی بتواند در مسابقاتی که جنبه مذهبی دارد مشارکت نموده و جوایز برگزیدگان را عهده دار شود.

محسن بابایی افزود: امیدواریم با حضور شهردار جدید برگزاری چنین مسابقاتی بیش از پیش شود و بانک مسکن آمادگی خود را در همکاری و مشارکت با شهرداری اعلام می دارد.

ذوالفقاری معاون اداره پست استان سمنان نیز با تشکر از شهرداری سمنان در برپایی مسابقه عکس "من و پستچی محل" به مناسبت ۱۷ مهر روز جهانی پست گفت: خوشبختانه در این مسابقه عکس های زیادی ارسال شد و در این بین چند عکس به عنوان عکس برتر و برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: صندوق پستی معابر مهمترین و اولین واحد پستی است که مردم آن را شناختند و در حال حاضر نیز این صندوق های پستی دایر می باشند اما خدمات پستی بسیار فراتر و پیشرفته تر شده است و امید است در آینده ای نه چندان دور خدماتی جدیدی نیز اضافه شود.

وی از شهردار و مدیر امور بانوان  شهرداری سمنان بابت همکاری با اداره پست تشکر و قدردانی نمود و افزود: با همکاری شهرداری و در راستای کاهش مشکلات تحویل مرسوله در سطح شهر سمنان پلاک تلفیقی جدید برای هر ساختمان طراحی و نصب شده است.

ذوافقاری افزود: در سیستم جدید پلاک گذاری یک پلاک با ذکر کدپستی و کد شهرداری بر سردر ورودی ساختمان و پلاک کد پستی در اندازه های کوچک تر درب واحد های مسکونی در داخل هر مجموعه ساختمانی نصب می شود.

لازم به ذکر است با مشارکت بانک مسکن استان سمنان در بحث جوایز برترین های عکس اربعین معرفی شدند و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آنان تقدیر شد و همچنین برگزیدگان مسابقه عکس من و پستچی محل با مشارکت اداره پست استان در بخش جوایز انتخاب و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آنان تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است جشنواره های عکس " من و پستچی محل" و " عکس اربعین" به همت امور بانوان شهرداری سمنان و مشارکت بانک مسکن و اداره پست استان برگزار شد که برگزیدگان این دوجشنواره طی مراسمی با حضور شهردار ، رئیس بانک مسکن استان، معاون اداره کل پست استان معرفی و تجلیل شدند.

حسن رستم زاده/ سمنان

 

کدخبر: 740612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟