فراخوان مسابقه استانی کتاب، رسانه‌ی ماندگار

به گزارش رکنا از لرستان، روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با توجه به در پیش بودن بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف تولید محتوا رسانه‌ای در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مسابقه "کتاب، رسانه‌ی ماندگار" را در میان نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری محلی استان برگزار می‌کند.

بخش ها:

تولید محتوا در قالب یادداشت

تولید محتوا در قالب عکس

 تولید محتوا در قالب کاریکاتور

شرایط:

آثار تولیدی می‌بایست در گستره زمانی ۲۴ آبان ماه تا یکم آذر ماه ۱۴۰۰ (همزمان با هفته کتاب) در یکی از نشریات محلی یا پایگاه‌های خبری استان منتشر شده باشد.

 آثاری که با محوریت شعار بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» تولید شوند در اولویت داوری قرار خواهد داشت.

کاریکاتور‌های به چاپ رسیده در نشریات باید در یکی از دو صفحه ابتدایی یا پایانی نشریه به صورت رنگی به چاپ برسد.

(آثار ارسالی این بخش در قالب یک نمایشگاه مجازی، در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده خواهد شد.)

دو نسخه از نشریات حاوی مطلب تولیدی باید تا پایان وقت اداری سه شنبه دوم آذر ماه به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن تماس، به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل داده شود.

پایگاه‌های خبری می‌بایست لینک مطلب تولیدی خود را در قالب پیام کوتاه به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن تماس، تا پایان وقت اداری سه شنبه دوم آذر ماه به سرشماره ۱۰۰۰۳۰۶۶۱ (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان) پیامک نمایند.

 به اثر برگزیده در هر بخش مبلغ ۵ میلیون ریال

(۵۰۰ هزار تومان) جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 740050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟