تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب ایلام در آستانه کنگره ملی۳۰۰۰شهید استان

 به گزارش رکنا، دکتر تیموری ضمن خیر مقدم  با تشریح اهمیت هشت سال دفاع مقدس گفت: اتحاد، انسجام و وحدت کلمه رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود و به لطف خدا، امروز علیرغم تمام تحریم ها با همین ادبیات و وحدت کلمه شاهد اقتدار نظام و به نتیجه رسیدن اهداف نظام اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: ما به حضور جانبازان و ایثارگران و فرزندان معظم شهدا و ایثارگر همکار در این شرکت  افتخار می کنیم و استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

در ادامه سرهنگ نصرالهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان و با یادآوری برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام گفت:  با توجه به این‌که استان ایلام یکی از جبهه‌های مهم جنگ تحمیلی بوده اما متأسفانه با گذشت بیش‌از سه دهه از پایان جنگ ظرفیت‌های دفاع مقدس آن از نظر مسئولان، رسانه‌های کشور و... مغفول مانده ‌است، ازاین‌رو برگزاری این کنگره می‌تواند به شناساندن این ظرفیت‌ها در سطح کشور کمک کند.

در ادامه این مراسم نساری مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت، گزارشی از عملکرد  حوز امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب را ارائه دادند. وی ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت به‌خاطر توجه ویژه به این حوزه گفت: همه ساله اجرای مراسمات ویژه برای رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهداء به مناسبتهای مختلف در شرکت آب و فاضلاب انجام می شود، و برای اجرای قوانین مربوط به جامعه رزمندگان و ایثارگران در شرکت از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد شد.

در پایان این مراسم از همکاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس، شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اهدا هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

ایلام، کوثر موسوی 

 

کدخبر: 739959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟