عملیات برف روبی در گردنه‌های استان قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین؛ جواد حق لطفی اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی از عصر روز گذشته، تیم های راهداری در مناطق کوهستانی، گردنه های و راه های اصلی در حالت آماده باش قرار داشتند و با آغاز بارش ها، بلافاصله اقدام به برف روبی و نمک پاشی سطح جاده ها کردند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز در گردنه ها، عملیات برف روبی از سوی عوامل راهدار ادامه دارد، تاکید کرد: از شب گذشته ۱۰ تیم راهداری با ماشین آلات سنگین خود در گردنه های آوج، کوهین، قسطین لار و بهرام آباد در الموت و ابراهیم آباد در حوزه طالقان اقدام به برف روبی و نمک پاشی سطح جاده ها کردند.

به گفته وی، علاوه بر مناطق اعلام شده که هم اکنون بارش برف در آنها ادامه دارد، گردنه کوهین نیز با مه رقیق روبرو است.

حق لطفی با اشاره به فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، خاطرنشان کرد: با توجه به لغزندگی سطح جاده ها، به رانندگان توصیه می شود ضمن رعایت فاصله طولی، در صورت عبور از مناطق کوهستانی و گردنه های این استان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: اوایل بامداد امروز نیز در انتهای حوزه استحفاظی استان و در آزادراه قزوین - رشت شاهد ریزش کوه بودیم که بلافاصله عملیات پاکسازی توسط نیروهای راهدار حاضر در منطقه به انجام رسید.  

 

کدخبر: 739766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟