تاثیرمجتمع پارک آبی بروجرد بر سرانه ورزشی وتوسعه گردشگری / از تکمیل فاز های بعدی پروژه حمایت می کنیم

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، عباس گودرزی، روز شنبه 22 آبان ماه  در حاشیه افتتاح پروژه پارک آبی زاگرس بروجرد که با حضور دکتر سجادی وزیر ورزش وجوانان به افتتاح  رسید ، اظهارکرد:سرانه ورزشی در لرستان و شهرستان بروجرد کمتر از نرمی است که باید باشد لذا نظر به اهمیت ورزش و آثار آن در جامعه  ضرورت دارد که هم با حمایت دولت وهم با به صحنه آوردن بخش خصوصی بتوانیم قدم های ارزشمندی را در راستای افزایش سرانه ورزشی در بخش های مختلف برداریم.

او افزود: پروژه موج های آبی که در غرب کشوریک  نمونه  محسوب می شود هم  به جذب گردشگران کمک می کند و هم بستری برای  بیش از 100فرصت شغلی جدید خواهد بود وهمچنین برافزایش  سرانه ورزشی نقش موثری دارد.

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک ملی وحمایت همه دستگاه های اجرایی  احداث شده وامروز شاهد بهره برداری آن درجهت  تاثیر برافزایش  برسرانه ورزشی استان هستیم. .

گودرزی در خصوص روند احداث این پروژه نیز گفت: سرمایه گذار این پروژه در مجلس دهم درخواست کردند و ما نیز باتوجه به اهمیت موضوع برای ورودسرمایه گذار به این پروژه ورزشی  حمایت لازم را انجام دادیم که با مساعدت بانک ملی، وزارت راه و شهرسازی ودیگر دستگاه های مسئول شاهد افتتاح آن هستیم.

 نماینده مردم بروجرد واشترینان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  درفاز بعدی شاهد تکمیل پروژه پارک بی بروجرد  خواهیم بود، یادآورشد: با توجه به نگاه بلندی سرمایه گذار در این پروژه تعریف کرده اند فازهای دیگری نیز جهت تکمیل آن  پیش بینی کرده ایم.

گلاره پروازی/ لرستان

کدخبر: 739728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟