رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان  برکنار شد/به همراه جزئیات

به گزارش رکنا از رشت،زنده دل شهردار لاهیجان گفت: علیرغم اینکه اطلاع رسانی حوادث مختلف در همان لحظات اولیه توسط رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به مدیریت شهری تاکید شده بود. اما متأسفانه در حادثه غرق شدن جوان در استخر لاهیجان اطلاع رسانی نشد.

 وی تصریح کرد: دیروز هنگامی که حادثه غرق شدن جوان در استخر لاهیجان اتفاق افتاد، حمید خیراندیش رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان، وقوع این حادثه را به مدیریت شهری اطلاع رسانی نکرد. و وی در زمان انجام عملیات یافتن جسد این جوان از داخل استخر لاهیجان، بدون لباس فرم آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده بود.

شهردار لاهیجان خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز حادثه تصادفی در این شهر اتفاق افتاد و علیرغم اینکه نیروی‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان به محل حادثه اعزام شدند. اما رئیس این سازمان در محل حادثه حاضر نشد.

وی با تاکید بر اینکه حضور رئیس سازمان آتش نشانی بدون پوشیدن لباس فرم در زمان انجام مأموریت قابل قبول نیست. افزود: مدیریت شهری لاهیجان حضور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در رأس تمامی مأموریت‌ها را از قبل به وی تاکید کرده بود.

زنده دل تصریح کرد: حمید خیراندیش رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان در یک ماه گذشته به دلیل رعایت نکردن موارد ذکر شده از سوی مدیریت شهری برکنار و به زودی فرد مناسبی جایگزین وی خواهد شد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 739277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟