مسیرهای جدید خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را دنبال می کنیم

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برای خدمات رسانی بیشتر در ابعاد فرهنگی ،معیشتی و بهداشتی و درمانی مسیرها و برنامه های جدیدی را تدوین می کنیم . 

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: ماموریت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و در زمینه فرهنگی و معیشتی و بهداشتی و درمانی این خانواده ها ، تلاش می کنیم مسیرها و برنامه های جدیدی را بیندیشیم. 

528730

وی گفت: رئیس جمهور پس از سفر به سمنان درباره پیگیری رفع مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران این استان تاکید کردند.

وی با اشاره به استمرار سفرهای مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان ها گفت : تلاش می کنیم با اخذ سیاست‌های مناسب و تفویض اختیار به روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها  ، قابلیت کافی را برای تصمیم گیری  و رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بدون مراجعه به تهران ایجاد کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه باید به نیازهای مادی و معنوی خانواده شهدا و ایثارگران توجه کرد گفت : حضور مسئولان بین مردم و رسیدگی به امور  آنان، باعث تقویت اعتماد و امیدآفرینی در جامعه است .

مطیعی اضافه کرد: مردم انتظار دارند تا در مناصب دولتی، افرادی به کار گرفته شوند که انقلابی و دلسوز نظام باشند که تاکنون در انتصابات این‌گونه عمل شده است.

14000718000878_Test_PhotoN

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: حضور قاضی‌زاده هاشمی که از خانواده و بیت شهدا و ایثارگران است را به استان سمنان خیرمقدم عرض می‌کنیم.

وی افزود: قاضی‌زاده هاشمی به‌واسطه حضور و خدمت در استان سمنان، به استان شناخت دارد که بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان ادامه داد: بر اساس سرانه جمعیت، استان سمنان بعد از استان اصفهان، بالاترین شهدا را تقدیم انقلاب کرده است.

هاشمی بیان کرد: به خاطر علاقه‌ای که مردم به رئیس‌جمهور دارند، نشست اقشار با محوریت خانواده شهدا برگزار و مباحثی مطرح شد.

وی ادامه داد: پیرو این مباحث، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز برای بررسی موارد مطرح‌شده در استان سمنان حضور یافت که بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان عنوان کرد: با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بارقه امیدی در خانواده شهدا و ایثارگر استان یقیناً به وجود خواهد آمد.

 

کدخبر: 739126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟