کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در کرمانشاه/  2 هزار قاچاقچی و خرده فروش دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، 2 هزار و 154 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: از مجموع افراد دستگیر شده یک هزار و 961 نفر خرده فروش و توزیع کننده و 193 نفر نیز از قاچاقچیان حرفه ای بودند که آمار دستگیری ها نسبت به سال گذشته حدود 6 درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان در عین حال از دستگیری و جمع آوری یک هزار و 660 معتاد از سطح شهرهای استان خبر داد و تصریح کرد: این رقم در مقایسه با هفت ماهه سال قبل که 836 نفر بودند 98 درصد رشد نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه انهدام 32 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: انهدام این تعداد باند در مقایسه با 26 باند منهدم شده سال قبل 23 درصد رشد داشته است.

وی همچنین به پلمب 73 مکان تهیه و توزیع مواد مخدر نیز اشاره و اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با سال گذشته که 27 مکان بوده است رشد 170 درصدی را نشان می دهد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده خانمانسوز اعتیاد را از جزو برنامه های اولویت دار پلیس کرمانشاه عنوان و ابراز امیدواری کرد دیگر دستگاه های متولی برخورد با این پدیده نیز پای کار آمده و عرصه را بیش از پیش برای قاچاقچیان تنگ کنند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 738777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟