تلاش برای راه‌اندازی ۳۰ بنگاه اقتصادی در بروجرد

به گزارش رکنا از لرستان، عباس گودرزی در حاشیه بازدید  از پروژه‌های عمرانی شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرداظهار داشت: پروژه‌های صنعتی خوبی در شهرستان بروجرد وجود دارد که از توجیه مالی و اعتباری خوبی نیز برخورداراند و تلاش ما این است که بتوانیم با همکاری بانک توسعه و تعاون استان تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی را رونق بخشیده و با گرفتن تسهیلات، بازار کار را فراهم آوریم.

وی افزود: حدود 30 بنگاه اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه به نتایج و جمع‌بندی خوبی هم در این زمینه رسیده‌ایم، تلاش ما اشتغالزایی و کمک به مردم برای ایجاد درآمد پایدار است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: در بازدیدهای میدانی از پروژه‌های تولیدی و صنعتی تصمیم بر این گرفته شد که ظرف روزهای آتی به نتیجه ای بهتر برسیم و شرمنده مردم نشویم.

گودرزی بیان کرد: واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد از جمله فاز اول از زنجیره محصولات لبنی و کارخانه شیر خشک بروجرد نیاز به توسعه بیشتری دارند، البته به منظور توسعه و اجرای فازهای بعدی، این کار می‌تواند هم اشتغالزایی و هم درآمد زایی برای بروجرد و حتی استان لرستان را به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه بیشتر این پروژه‌ها توافقات خوبی با مجموعه وزارت کار و همچنین شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی کشور انجام گرفته است که به زودی نتیجه این همکاری‌ها را خواهیم دید.همچنین تفاهم شده که جهت اجرای فازهای بعدی این پروژه ارزشمند، جلسه و نشستی با جمعی از تولیدکنندگان و تعاونی‌های شهرستان داشته باشیم که به طور یقین این جلسات منتهی به رفع موانع تولید و رونق اشتغال در شهرستان می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تاکید کرد: تلاش ما این است که زمینه‌ای فراهم کنیم تا بی واسطه تولید کنندگان و مسئولان ارشد کشور در حوزه بانک و دستگاه‌های اجرایی بتوانند مشکلاتشان را مطرح و پیگیری کنند.

گلاره پروازی/لرستان

 

کدخبر: 738610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟