اهدای روزنامه های دهه ۳۰ شمسی به موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، علی صفرنژاد در این خصوص افزود: این مجلدهای قدیمی شامل روزنامه‌های خراسان، ابرار، ابرار ورزشی، اطلاعات (۲۸ هزار روز تاریخ ایران و جهان)، صبح امروز، دوران امروز، بهار و آفتاب امروز مربوط به دهه‌ ۳۰ تا ۷۰ شمسی است که توسط یک خیّر به این موزه اهدا شد.

سرپرست موزه بزرگ خراسان ادامه داد: این روزنامه های قدیمی توسط محمد خبیری‌نوغانی از پیشکسوتان حوزه رسانه‌ای خراسان رضوی به موزه بزرگ اهدا شد.

صفرنژاد از تمامی علاقه‌مندان به موزه‌ها و میراث‌فرهنگی دعوت کرد چنانچه آثار تاریخی و فرهنگی در اختیار دارند می‌توانند به موزه بزرگ منطقه‌ای خراسان اهدا کنند تا علاوه بر نگهداری خوب و علمی، در صورت نیاز مورد مرمت نیز قرار گیرند و با نمایش به‌نام اهدا کننده اثر، سیر تاریخی حرکت فرهنگی انسان برای نسل‌های آینده نیز روشن شود و همگان از دیدن آن‌ها بهره‌مند شوند.

سرپرست موزه بزرگ خراسان یادآور شد: موزه بزرگ خراسان واقع در بوستان کوهسنگی مشهد نخستین موزه منطقه ای و دومین موزه استاندارد کشور پس از موزه ملی ایران است که همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای مردم شریف خراسان و همه مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

کدخبر: 738600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟