آماده‌باش کامل تجهیزات و امکانات سازمان خدمات موتوری شهرداری برای رفع مشکلات احتمالی

به گزارش رکنا از اصفهان،حسن نظام‌زاده در رابطه با آماده‌باش تجهیزات و امکانات سازمان خدمات موتوری برای مقابله با شرایط نامساعد جوی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرد سال، آماده‌باش تجهیزات و امکانات لازم برای رفع آبگرفتگی و برودت هوا، مکاتبات لازم با خدمات شهری مناطق 15 گانه شهرداری انجام شده است.

وی ادامه داد: در سطح شهر مخازنی تعبیه و با شن و ماشه پر شده تا در سراشیبی‌ها، بزرگراه‌ها و مکان هایی که ممکن است جاده یخ زده باشد، مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر کلیه ماشین‌آلاتی که در اختیار مناطق قرار داده شده، آماده به کار است و در صورت لزوم برای پاشیدن نمک و شن و ماسه از کامیون کمپرسی نیز استفاده خواهد شد.

نظام‌زاده با بیان وجود سه دستگاه «نمک‌پاش» در سازمان خدمات موتوری گفت: دو عدد آن بر روی بنز 1921 و یک عدد دیگر روی بنز 911 قرار دارد که در تابستان این کامیون ها به کمپرسی تبدیل شده و مصالح ساختمانی با آن جابجا می‌شود.

وی تصریح کرد: هنگام بارش برف و لغزندگی معابر و بزرگراه‌های شهر، پخش ترکیب نمک و شن توسط دستگاه «نمک‌پاش» به صورت مکانیزه و با سرعت مطلوب انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تشریح کرد: در صدد هستیم برای فصل زمستان، سه دستگاه نمک‌پاش را در بزرگراه دوطبقه امام خمینی، تقاطع غیر هم‌سطح شهید سرادر سلیمانی و جنوب شهر مستقر کرده تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

نظام‌زاده در رابطه با گریدر های سازمان خدمات موتوری، تصریح کرد: سعی کردیم گریدرهای سازمان آماده بکار باشند تا در صورت بارش برف، برف‌روبی را انجام دهد.

وی ادامه داد: در همین زمینه پنج عدد تیغه برف‌روب نیز سفارش داده شده و اعتبارات آن نیز در نظر گرفته شده، همچنین تمامی تجهیزات مثل بیل‌ها و کامیون ها نیز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات گفت: اعتبارات لازم برای جبران کمبود امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده است، البته در صورت وقوع حادثه در سطح شهر آمادگی کامل داریم که نسبت به رفع آن مشکل اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: یک دستگاه جرثقیل 15 تنی نیز خریداری و به تجهیزات این سازمان اضافه شده است تا در صورت وجود مشکلاتی همچون چپ کردن کامیون در بزرگراه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 738533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟