افتتاح خیابان صنعتگر همدان

به گزارش رکنا در همدان، شهردار همدان گفت: در پروژه‌های مدیریت شهری و عمرانی آنچه که به چشم می‌آید، پروژه‌های بزرگ و عمده شهری مانند پُل غدیر، پُل سردار همدانی یا پروژه‌هایی چون پارک‌های بزرگی بوده که در دست ساخت است.

سیدمسعود حسینی ادامه داد: شاید افتتاح پروژه‌هایی که در سطح خُرد باشد، خیلی به چشم نیاید، اما جایگاه و اهمیت آن برای ما خیلی ویژه است.

وی با بیان اینکه در شهرداری منطقه سه همدان با توجه به حضور آقای فیضی‌منش شاهد اجرای پروژه‌های خیلی خوب و بزرگی هستیم، تشریح کرد: پارک 36 هکتاری بلوار امام خمینی(ره)، تعریض بلوار سردار همدانی به سمت فرودگاه و غیره، ازجمله پروژه‌های ارزشمند و بزرگ برای همدان هستند.

   سامان‌دهی ورودی‌های همدان در دستور کار

شهردار همدان با تصریح بر اینکه جزء اولویت‌های ما بحث ورودی‌های شهر همدان است که سامان‌دهی شوند، اظهار کرد: ورودی‌های همدان آبروی این شهر هستند و ان‌شاءالله برای سال‌های آینده آن‌ها را به‌عنوان برنامه عمرانی اصلی و در دستور کار قرار خواهیم داد.

حسینی در ادامه صحبت‌های خود به اجرای دیگر پروژه‌ها چون کف‌سازی سرگذر همدان، سامان‌دهی رودخانه‌ها، پیاده‌روسازی و غیره اشاره کرد و گفت: در سال 1400 حدود 60 هزار تُن آسفالت‌ریزی در سطح شهر همدان داشته‌ایم که در منطقه سه شهرداری همدان حدود 35 هزار تُن آسفالت‌ریزی صورت گرفته است و این نشان می‌دهد که بیش از 50 درصد این میزان در منطقه سه بوده و زحمت‌ها در این مسیر قابل تقدیر بوده و ارزشمند است.

وی با تصریح بر اینکه شهردار منطقه سه همدان نمونه یک مدیر جهادی است، افزود: افتتاح خیابان صنعتگر همدان نقطه و گره ترافیکی در زیر پُل سردار شهید همدانی را التیام بخشیده و انجام کار براساس مطالعات در طرح تفصیلی انجام شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه پیشروی 20 روزه این پروژه نشان از اهمیت و ارزشمندی کار دارد، در پایان ابراز کرد: در این خیابان با پیشروی پروژه برای شهروندان نیز خلق ثروت شده و ارزشمندی املاک آن‌ها را در این مسیر شاهد هستیم.

e171be59-4d24-4040-9dc6-50a376bbd6b1

   شورای اسلامی شهر همدان خواستار توسعه متوازن شهر است

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک روز دانش‌آموز، مطرح کرد: از وظایف ذاتی شهرداری این‌گونه خدمت‌رسانی است که به‌حمدلله معاونت زیربنایی شهرداری در سال‌های اخیر کارهای پسندیده و قابل تقدیری انجام داده است.

محمود مسگریان با بیان اینکه گاه شنیده می‌شود که شهرداری به مناطق بالای شهر بیشتر توجه دارد تا پایین شهر و شاید در برخی موارد هم این صحبت‌ها به‌حق باشد، عنوان کرد: اما در چندسال اخیر شاهد بودیم که رسیدگی به مناطق محروم هم در برنامه‌ریزی‌های شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همدان خواستار توسعه متوازن شهر است، گفت: این روند باید به‌نحوی پیش رود که همه مردم در تمام نقاط شهر بتوانند از این پروژه‌های عمرانی که سبب تسهیل در امور، ایجاد فضای بسیار زیبا و از طرفی بالا رفتن ارزش املاک این مناطق می‌شود، بهره‌مند شوند و این وظیفه شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: این موارد قطعاً از سوی شورا در بودجه‌ریزی مد نظر قرار خواهند گرفت و ان‌شاءالله در این دوره از شورای اسلامی شهر همدان شاهد توجه بیشتر به مناطق محروم همدان باشیم.

وی در پایان به‌صورت ویژه از شهردار منطقه سه همدان تشکر کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه این آیین ضمن گرامیداشت روز سیزدهم آبان‌ماه، مطرح کرد: ما نعمت جمهوری اسلامی را درک کرده‌ایم و این نعمت جامعه ما را به اقتدار و عزت رسانده است و این اقدام جای تشکر دارد.

علی‌اکبر نظری با تأکید بر اینکه بایستی از مدیران زحمتکش و جهادی تقدیر کرد، افزود: بایستی از مدیرانی که به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، تقدیر کرد.

   اعتبار این پروژه برابر 16 میلیارد ریال بوده است

در ادامه این آیین مدیر شهرداری منطقه سه همدان با بیان اینکه احداث خیابان صنعتگر همدان طی 20 روز از 25 اردیبهشت‌ماه سال جاری تا 13 اردیبهشت‌ماه انجام پذیرفت، مطرح کرد: اعتبار این پروژه برابر 16 میلیارد ریال بوده است.

محمدرضا فیضی‌منش با تصریح بر اینکه پیمانکار پروژه اکیپ امانی واحد فنی منطقه سه شهرداری همدان بوده است، اظهار کرد: دستگاه نظارتی در این راستا معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری منطقه سه همدان و کارفرما نیز این شهرداری بوده است.

 

کدخبر: 738194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟