پیشنهادهای بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اصفهان به شورای شهر ارائه شود

به گزارش رکنا از اصفهان،احمدرضا مصور در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: یکی از گپ‌هایی که در حوزه گردشگری در اصفهان وجود دارد آن است که کار علمی و محتوایی در خصوص گردشگری به ما کمک نمی‌کند چرا که در شهر اصفهان اشکالات در زیرساخت‌های گردشگری بسیار بالا است.

وی با اشاره به وجود حدود ۸ هزار تخت در اصفهان گفت: کیفیت تخت، مهمتر از تعداد بوده چرا که با توجه به جامعه هدف و گردشگر تاریخی و فرهنگی اصفهان نوع و کیفیت اقامتگاه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان ما در اصفهان سرویس‌های لازم و ابتدایی برای گردشگری نداریم، گفت: از طرفی در این زمینه در مطابقت با دنیای هوشمند فاصله داریم در حالی که گردشگر شهر بارسلون در زمان ورود به این شهر با استفاده از ظرفیت اینترنت به همه نقاط گردشگری دسترسی دارد.

وی بیان کرد: این سه اشکال در زیرساخت‌های گردشگری شهر اصفهان منجر به کاهش حضور گردشگر در شهر شده و اصفهان را به محل گذر گردشگر بدل کرده است و تا زمانی که اصفهان محل گذر باشد بحث اقتصاد گردشگری حل نخواهد شد.

مصور گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان حلقه سیاستگذاری بخش عمومی شهر از بخش خصوصی تقاضا دارد که پیشنهادهای خود را در حوزه گردشگری را ارائه دهند تا اصفهان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 738157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟