تأمین امنیت عمومی وخدمت بی‌منت به مردم سرلوحه کار پلیس است

 

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، سردار علی آزادی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجای استان که در ستاد انتظامی کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛نیروی انتظامی را خدمتگذار مردم خواند واظهار داشت: علاوه بر انجام وظیفه و رسالت کاری؛ تأمین نظم و امنیت عمومی،خدمت بی‌منت به مردم نیز سرلوحه کار و برنامه‌هایمان است.

وی با بیان اینکه کردستان از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: این امنیت با تلاش، مجاهدت و جانفشانی ماموران انتظامی با همراهی دیگر متولیان امنیت، دستگاه‌های اطلاعاتی و قضائی و همراهی نیروهای مسلح در استان به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با ذکر اینکه همواره و در هر لحظه در کنار و خدمت مردم هستیم، تصریح کرد: همکارانم بدون هیچ ادعایی آماده خدمتگزاری به مردم و در راستای تأمین امنیت و آسایش آنان، ایثار کرده و جان می‌دهند کما اینکههمواره پشتیبان عقیدتی سیاسی نیز هستیم.

وی از برنامه‌ریزی برایارتقای بعد معنوی ومذهبی کارکنان نیروی انتظامی خبر داد و افزود: افزایش معنویت در جامعه ارتقاء امنیت را به دنبال داشته و خوشبختانه امروز پلیسبا برخورداری از معنویت و اخلاق در پرتو قرآن، در راستای انجام وظایف خود به نحو احسن عمل می‌کند.

سردار آزادی با بیان اینکه حوزه عقیدتی-سیاسی، سایر معاونت‌های تخصصی پلیس وفرماندهی هماهنگ با یکدیگر به خدمتگذاری می‌پردازند، یادآور شد: رمز موفقیت برقراری امنیت،مردمی و معنوی بودن است که خوشبختانه پلیس و سایر نیروهای مسلح در استان به خوبی در این راستا گام بر می‌دارند. 

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 737958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟