مرکز امداد وسامانه گویای 194 شرکت گاز استان افتتاح شد

به گزارش رکناگلستان، علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گفت:مرکز امداد وسامانه گویای 194 به منظورتمرکزو تسریع درپیگیری و رسیدگی و هدایت و راهبری گروههای اعزامی به حوادث اعلام شده ازسوی مشترکان با اولویت شاخص های تعریف شده ای ازجمله قطع و نشت گاز،برخورد و صدای رگلاتور و قطع ووصل گاز مشترکین و موارد مرتبط دیگر راه اندازی شده است.

طالبی ثبت حوادث و اتفاقات بهمراه آدرس اعلام شده ازسوی مشترک، درادامه انتقال سریع موارد ثبت شده شامل انفجار، برخورد،نشت، قطع نشت،صدای رگلاتور و ...)به نیروهای امداد گازمنطقه برای اعزام به موقع آنها به محل مربوطه و همچنین فرآیند ردیابی و پیگیری امداد رسانی تا پایان عملیات را ازجمله مزیت های سامانه گویای امداد کرد.

 

 

به گفته وی،امکان تجزیه و تحلیل مطلوبترآمار واطلاعات به ثبت رسیده درسامانه مذکور،کنترل و بهبود سطح کیفی خدمات امداد رسانی همراه با کاهش مدت اعزام وعملیات امداد رسانی ازدیگرفواید بهره گیری ازاین سامانه می باشد.

 

 

طالبی با بیان اینکه این شرکت درسطح استان با کمک 23 دستگاه خودرو امداد و مجهز به بی سیم و تبلت بهمراه نقشه های الکترونیکی، فعالیت های امدادرسانی را انجام می دهد اظهارکرد: درخودروهای امداد رسان علاوه برارتباط شنیداری ،امکان ثبت اعلام حادثه از طریق متن (نوشته) نیزپیش بینی شده است علاوه براین نیزبرای پاسخگویی به تماس های مشترکان درباره حوادث، تعداد 16 نفربه همراه مسئول ارشد، در 3 نوبت کاری فعالیت خواهند نمود موارد مطرح شده مورد رسیدگی و بررسی قرارگیرد.

 

 

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان اظهارکرد:سامانه گویای 194 پل ارتباطی مهمی بین مشترکان گرامی با شرکت گازاستان است تا بتوانیم ازقابلیتهای بالای آن درراستای پاسخگویی و خدمت رسانی مناسب تربه مشترکین بهره مند شویم

گرگان .زواریی

کدخبر: 737601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟