تقدیر معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان از شهرداری همدان

به گزارش رکنا در همدان به نقل از روابط عمومی خدمات شهری شهرداری همدان،سالاری معاون خدمات شهری گرگان در نشست هم اندیشی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان ضمن اشاره به بازدید گسترده از شهرداری‌های کشور درباره اقدامات شهرداری همدان بیان کرد: شهرداری همدان از بسیاری از شهرداری‌های کشور پیشرو‌تر است و بسیاری از پروژه‌های انجام شده قابل تقدیر هستند.

در ادامه معاون خدمات شهری شهردار همدان استفاده از تجربه‌های گوناگون مدیران شهری و بهره مندی از دانش روز در نحوه عملکرد مدیریت شهری را بسیار مثبت و مهم دانست و اظهار کرد: هدف از این اقدام تبادل اطلاعات و تجربه‌های کسب شده در حوزه مدیریت شهری به منظور ارتقا در بهبود خدمات رسانی به شهروندان بوده است.

حسین مردانی تأکید کرد: در کنار اقدامات صورت گرفته جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها از کیفیت آن‌ها غافل نیستیم و رعایت شاخصه‌های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و هم زمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

حسین مردانی هنگام بازدید از مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب ضمن تأکید بر جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در شهر همدان بیان کرد: این مرکز در حریم شهر همدان به مساحت 8 هزار مترمربع اختصاص یافته که اقداماتی از قبیل دیوارکشی کامل محدوده، تجهیز سوله، ساخت کلینیک عقیم سازی، نگهبانی، استخر گندزدایی انجام شده است که پس از عملیات زنده گیری اقدام به فرآیند ضد عفونی، واکسیناسیون، انگل تراپی، عقیم سازی، پلاک کوبی و در نهایت رهاسازی در طبیعت می‌شوند.

در نهایت حسین مردانی نکته مهم و حائز اهمیت این هم‌اندیشی را معرفی نهادها، برنامه‌ها، ساختارهای سازمانی، شرح وظایف و طرح‌های اجرا شده در جهت ارتقای مدیریت شهری و به منظور بهره‌برداری بهتر از طرح‌ها و انتقال تجارب و زیرساخت‌های اولیه و ارائه فعالیت‌های خلاقانه دانست و از همه همکاران تشکر و قدر دانی ویژه کرد

 

کدخبر: 737485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟