بارش نخستین برف پاییزی در محور الموت استان قزوین آغاز شد
به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، جواد حق لطفی در خصوص وضعیت راههای استان اظهارداشت: از دقایقی قبل بارش برف در محورهای کوهستانی استان آغاز شده و راهداران در آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم برای بازگشایی مسیرها اقدام کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر در سایر راه‌های مواصلاتی استان نیز شاهد بارش باران هستیم که تداوم بارش ها موجب لغزندگی جاده ها شده است.

حق لطفی تصریح کرد: از رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان قزوین را دارند درخواست می کنیمبا توجه به تداوم بارش‌ها در صورت تردد در این محورها ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت مقررات رانندگی با احتیاط تردد کرده و به توصیه های پلیس هم توجه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: رانندگان برای آگاهی بیشتر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اطلاعات لازم را دریافت کنند.

وی اظهارداشت: داشتن لباس گرم، اطمینان از سلامت فنی خودرو، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، خودداری از سرعت و سبقت غیر مجاز و بستن کمربند ایمنی نیز به رانندگان توصیه می شود تا سفر بدون خطر و حادثه ای را در محورهای موصالاتی داشته باشند و به سلامت به مقصد برسند.

 

کدخبر: 737451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟