تحویل سایت مسکن مهر هزار واحدی به شهرداری کاشمر

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، فرماندار شهرستان کاشمر گفت: تعیین تکلیف آماده سازی و تحویل سایت مسکن مهر هزار و ۸واحدی به شهرداری کاشمر از مصوبات سال گذشته سفر استاندار خراسان رضوی به کاشمر بود که پس از جلسات متعدد با امضا تفاهمنامه بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری کاشمر  این مجتمع تحویل شهرداری کاشمر شد.

مسلم ساقی افزود: آماده سازی و آسفالت معابر مسکن مهر کاشمر بویژه سایت هزار و هشت واحدی از درخواست‌های اساسی و به حق ساکنان در این مجتمع‌ها بود که سالهاست به دلیل اختلاف بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی اقدامی در این خصوص انجام نگرفته بود.

وی گفت: با امضا این تفاهم نامه سایت مسکن مهر به شهرداری واگذار و مقرر شد پس از انجام اقدامات برای آماده سازی و انجام امور زیرسازی معابر مسکن مهر و با تحویل قیر از سوی راه و شهرسازی معابر مسکن مهر در مراحل و فاز‌های مختلف آسفالت شود.

فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون اداره کل راه شهرسازی با حضور در سایت مسکن مهر هزار و ۸ واحدی از نزدیک و با گفتگو با ساکنین این مجتمع‌ها از بخش‌های مختلف سایت بازدید و با حضور در مسجد مسکن مهر به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده از سوی ساکنین پاسخ دادند.

ساخت فضای آموزشی، ارائه خدمات شهری، فضای سبز، تامین فضا‌های فرهنگی، تامین امور زیربنایی، ارایه خدمات حمل و نقل درون شهری به ساکنان، آسفالت معابر از اهم درخواست‌های ساکنان بود که از سوی مسوولان پاسخ داده شد.

کدخبر: 737357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟