دبیرخانه دائمی جشنواره عکس مجازی خراسان‌گرد تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، یوسف بیدخوری در اولین جلسه هماهنگی کمیته داوران این جشنواره گفت: با توجه به آغاز نخستین جشنواره عکس مجازی خراسانگرد و استقبال از این جشنواره در نظر گرفتیم دبیرخانه ی دائمی این جشنواره تشکیل شود.

دبیر نخستین جشنواره عکس مجازی گردشگری خراسان‌گرد و معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی گردشگری بکر و جذابی دارد که ممکن است بسیاری ازاین نقاط برای توریست‌ها و گردشگران کمتر، معرفی شده  باشد که اطلاع‌رسانی و معرفی این مناطق در دستور کار این معاونت و از اهداف اصلی این جشنواره است.

بیدخوری تصریح کرد: ظرفیت‌های گردشگری زیادی در این استان وجود دارد مانند قنات قصبه گناباد که ثبت جهانی یونسکو شده و هم‌چنین آسبادهای نشتیفان خواف که در شرف  ثبت جهانی است.

دبیر نخستین جشنواره عکس مجازی گردشگری خراسان‌گرد و معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی اظهار کرد: در نظر داریم  ضمن معرفی و اطلاع‌رسانی این مناطق، به توزیع سفر و گسترش سرمایه‌گذاری در این حوزه کمک کنیم و نسبت به ایجاد اقامتگاه‎های بیشتر بوم‌گردی در تمام شهرها و روستاهای استان اقدام کنیم تا گردشگران علاوه بر بازدید، فرصت اقامت در این اماکن را داشته باشند.

بیدخوری افزود: تشکیل  دبیرخانه دائمی جشنواره گردشگری مجازی خراسان گرد به معرفی و اطلاع‌رسانی بیشتر این مناطق کمک خواهد کرد  و این فرصت را در اختیار تمامی عکاسان علاقه‌مند و هم‌چنین عموم مردم قرار خواهد  داد تا ضمن سفری خوش و این خاطره‌بازی و خاطره‌سازی خود را به تصویر کشیده و در این جشنواره هم حضور پیدا کنند و از جوایز آن هم بهره‌مند شوند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته داوری به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر این جشنواره پرداختند.

در این جلسه احکام کمیته داوران به سعید برزگر به عنوان مدیر اجرایی و عضو کمیته داوران، محمدرضا پهلوان عضو و مسئول کمیته داوران، سیدجلیل حسینی‌زهرایی عضو کمیته داوران، علیرضا عطاریانی عضو کمیته داوران، سید حسن ایزانلو عضو کمیته داوران، قدیر وقاری شورچه عضو کمیته داوران، و شرمین نصیری عضو کمیته داوران اعطا شد.

نخستین جشنواره گردشگری مجازی عکس خراسانگرد هم اکنون در حال دریافت آثار عکاسی است و علاقه‌مندان تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به شماره  ۰۹۳۶۴۹۰۸۸۵۰ از طریق فضای مجازی ارسال کنند و داوری این جشنواره ۱۰ دی ماه سال جاری انجام خواهد شد.

کدخبر: 737341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟