در عرصه حیات طیبه امروز ما به عنوان یک کشور اسلامی حرف نویی در دنیاداریم

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، سرهنگ عباس کاظمی مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در حاشیه بازدید از رویداد سراسری سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تقدیر از دست اندرکاران این رویداد بزرگ بیان کرد: امروز اعتقاد قلبی داریم که برگزاری رویداد و برنامه های از این دست دارای حجیت عقلی و شرعی است. با نگاهی به منویات مقام معظم رهبری در بهمن ماه سال ۹۶ در شورای عالی فضای مجازی، می توان به اهمیت و لزوم برگزاری برنامه هایی از جنس رویداد تولید محتوای بسیج پی برد.

وی گفت: در عرصه های مختلف فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مصادیق فراوانی وجود دارد اما تمرکز بر موضوع تولید محتوا در فضای مجازی فرمان و رویکردی حکیمانه ای که ناخدای انقلاب سالها بر آن دغدغه داشته، بسیار قابل تقدیر است.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: به موازات زندگی حقیقی همه ما، زندگی مجازی نیز شکل گرفته که همه شئون زندگی را در برمی گیرد و به فرموده مقام معظم رهبری امروز جهان شبکه ای قاعده حکمرانی را در دنیا تغییر می دهد و مفهوم این جمله این است که مدیریت جوامع بشری در عالم مجازی در حال اتفاق است و کلید و شاه بیت این امر، «محتوا» است.

کاظمی در ادامه با اشاره به رشد روزافزون و سریع دنیای شبکه ای عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری همان گونه که دشمن در حال انتشار ضلالت با تولید محتوای اهداف فرعونی هستند تا اراده ها را به دست بگیرند و فراعنه زمانه در حال تولید محتوا در فضای مجازی هستند، شما نیز می توانید هدایت تولید کنید و محتوای متناسب با نگاه دینی و زندگی پاک و حیات طیبه تولید نمایید.

مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: باید مراقب باشیم که از گردونه رقابت جا نمانیم. امروز ضرورتا در حوزه محتوا باید به صورت انفجاری عمل کنیم و گام های جدی برداریم و در واقع نهضت تولید محتوای دیجیتال و مجازی ایجاد نماییم.

کاظمی با اشاره به مطلوبیت محتوای مجازی برای مخاطب تصریح کرد: این مطلوبیت به حدی است که ناخودآگاه فرد، مسحور این جریان می شود و این همان کاری است که فضای مجازی در تغییر قاعده حکمرانی ایجاد می کند که همین ایجاد مطلوبیت و قبول بی چون و چرای محتواست.

 

کدخبر: 737071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟