رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیح در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در نشستی خبری با بیان اینکه این رویداد ۹ صبح امروز به پایان رسید افزود:  تولید محتوای دیجیتال بسیج در همه استان‌ها به صورت همزمان برگزار شدو شرکت‌کنندگان ۴۸ ساعت فرصت داشتند تا تولیدات مرتبط با محور‌های اعلامی در بستر دیجیتالی را ارائه کنند.

قاسم محمدزاده افزود: تولید محتوا بنیان جهت‌دهی به افکار عمومی است و بستر فضای مجازی نیز بستر مناسبی برای ارائه این محتوا‌های مطلوب در تراز نظام تربیتی اسلام به شمار می‌رود که این رویداد فرصتی برای کشف استعداد‌های مرتبط فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد در آستانه هفته بسیج، بیان کرد: فرآیند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال به صورت برخط در تمامی استان‌ها قابل مشاهده بوده و هدف این است که در نهایت اثرگذاری بر افکار عمومی با تولیدات محتوای مناسب صورت گیرد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: افراد حاضر از طریق فراخوانی که پیش‌تر در پایگاه اطلاع‌رسانی مرتبط شکل گرفته بود، نام‌نویسی کرده‌اند و در حال حاضر نیز مسئولان فنی در طول برگزاری رویداد از فعالیت تیم‌های شرکت‌کننده بازدید می‌کنند.

وی تشریح کرد: تیم‌های شرکت کننده در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و بازی‌های مرتبط با تلفن همراه باهم به رقابت می‌پردازند که از استان ۱۶ تیم برادران در مهدیه اردبیل و ۴ تیم خواهران در محل امامزاده صالح (ع) در حال فعالیت هستند.

محمدزاده ادامه داد: از جمله موضوعات با تاکید بر مشکلات بومی استان اردبیل در محور پویانمایی شامل معضلات اجتماعی مانند فقر، طلاق، نزاع و تاثیرات آن‌ها در خانواده و جامعه است؛ در محور بازی نیز شهدای مدافعان حرم استان و به ویژه شهید مرحمت بالازاده می‌باشد؛ در محور نرم‌افزار هم تاکید بر ارائه برنامه‌ای کامل برای آموزش در شرایط عادی و کرونایی و اقتصاد مقاومتی است.

دبیر این رویداد نیز گفت: سال گذشته این رویداد با فراخوانی در چارچوب بسیج انجام شد، اما امسال با تمهیدات صورت گرفته حدود ۵۰ درصد تیم‌ها از مرکز استان و ۵۰ درصد دیگر از سایر شهرستان‌ها هستند که ۱۰ تیم از آن‌ها در زمینه تولید محتوا به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند.

علی بیگ اظهار کرد: سه تیم برگزیده در هر محور تجلیل می‌شوند و تیم‌های نخست در نهایت به رویداد ملی که به مناسبت هفته بسیج (هفته اول آذرماه) در تهران برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.

 

کدخبر: 737065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟