به گزارش رکنا از لرستان،  احمدرضا دالوند با حضور شهردار خرم آباد و مدیر آب منطقه‌ای استان از مسیر رودخانه خرم رود بازدید کرد .

وی در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به لزوم ساماندهی رودخانه خرم آباد، با حضور شهردار خرم آباد و مدیر آب منطقه‌ای استان از مسیل رودخانه خرم رود و وضعیت پل‌های مسیر بازدید به عمل آمد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: در این بازدید مشخص شد در قسمت هایی از رودخانه مشکلاتی وجود دارد که با همکاری آب منطقه‌ای استان عملیات لایروبی این نقاط در حال انجام است .

دالوند افزود: در نقاطی از خرم رود موضوع نظافت رودخانه مد نظر است که با توجه به محدودیت تجهیزات و اعتبارات شهرداری خرم‌آباد، مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی استان که این امکانات را دارند ظرف یک هفته عملیات نظافت و پاکسازی حریم و بستر خرم رود را با همکاری شهرداری خرم آباد اجرایی کنند .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع احتمال بارندگی های شدید در آینده دور از انتظار نیست، ضرورت دارد اقدامات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از وقوع هرگونه خسارت به زیرساخت های شهری اجرایی شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تاکید کرد: لازم است در بحث زیبا سازی سیما و منظر شهری، نظافت رودخانه شهر خرم آباد در دستور کار قرار داشته باشد و حریم و بستر این رودخانه از وجود هرگونه زباله پاکسازی گردد .

دالوند تصریح کرد: از این به بعد عملیات ساماندهی رودخانه خرم رود با توجه به لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار دارد و در تمامی امورات مربوط به آن، دستگاه هایی که امکانات مد نظر را دارند در کنار شهرداری خرم آباد حضور خواهند داشت .

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 736997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟