مبارزه با فساداولویت‌ اصلی دولت

به گزارش خبرنگار رکنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه آیین تودیع و معارفه دادستان گرگان اظهار کرد: دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند در شرایط کنونی که کشور در جنگ اقتصادی بزرگ بوده و دشمن با تمام توان خود به مقابله اقتصادی تمام عیار پرداخته، در کنار دستگاه‌های اجرایی باشد و تمام توان خود را در این زمینه به کار گیرد.

دادستان کل کشور افزود: از زمانی که رهبر معظم انقلاب شورای عالی اقتصاد را تشکیل و تکالیفی را مشخص کردند، دستگاه قضا وظیفه خود دانسته در سراسر کشور در حوزه تولید، اشتغال و رفع موانع فعالیت کند.

وی بیان کرد: در سراسر کشور همه استان ها توانسته اند این دستورالعمل را اجرایی و بر بسیاری از مشکلات فائق آیند.

منتظری گفت: همه وظیفه داریم در خدمت تولید و ایجاد اشتغال باشیم و مدیران واحدهای تولیدی که دچار مشکل هستند می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی و قضایی مراجعه کنند.

دادستان کل کشور در خصوص برخورد با فساد ادامه داد: دولت و قوه مجریه مبارزه با فساد را جزو اولویت‌های خود قرار داده و امیدواریم با این مسئله کنترل و مقابله شود.

وی به مشکل پتروشیمی و خشکی خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که با استاندار گلستان در مورد آن بحث شد مسئله خلیج گرگان و پتروشیمی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و صرف زمان این مسئله برطرف شود.

منتظری بیان کرد: ترک فعل در دستگاه قضا در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم تعامل با دیگر بخش ها کاهش یابد.

دادستان کل کشور همچنین در خصوص پرونده بیماران پروانه ای گفت: در جریان جزئیات آن نیستم ولی از جمله مسائلی است که باید تعقیب شود و اگر مشکلی است مراجعه کرده و دلایل و مدارک خود را ارائه کنند تا ما آن را پیگیری کنیم

گرگان /کرامتی

کدخبر: 736645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟