برگزاری مانور آماده به‌کار مولدهای برق اضطراری در ۷ شهرستان استان همدان

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: این همزمان با سراسر کشور با حضور مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان در امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و مراکز تعیین شده در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مانور با رمز «یا امام رضا(ع)» توسط سردار جلالی مدیرکل پدافند غیرعامل کشور به صورت ویدئوکنفرانس آغاز شد، افزود: این مانور در شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، فامنین، ملایر، نهاوند، اسدآباد و رزن با حضور ۱۴ اکیپ عملیاتی اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد: در این مانور، برق ۱۴ مرکز به منظور بررسی آماده به‌کار بودن مولد برق اضطراری آنها قطع شد تا از صحت عملکرد آنها اطمینان حاصل شود.

وی با تأکید بر ضرورت آمادگی برای شرایط سخت و مواجهه با بحران‌ها گفت: در طول سال نیز تمام مولدهای اضطراری به ویژه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای عملکرد به موقع این واحدها در مواقع لازم، مورد بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، جمشیدی با بیان اینکه شعار امسال هفته پدافند غیرعامل «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» است، گفت: در راستای نکوداشت این هفته برنامه‌های دیگری چون نصب بنر آگاه‌سازی، ارسال پیامک، برگزاری مانور تخلیه ساختمان، تعمیرات شبکه، تجلیل از نفرات برتر در حوزه پدافند غیرعامل و... برگزار می‌شود.

 

کدخبر: 735306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟