نخستین نشست شورای مدیران شهرداری گرگان با حضور مهندس سبطی برگزار شد

به گزارش رکناگرگان، محمدرضا سبطی در نشست شورای مدیران شهرداری گرگان اظهار کرد: مدیران توانمند، سرمایه های استراتژیک شهرداری هستند و ما باید از حداکثر ظرفیت منابع انسانی خود بهره ببریم.

 سبطی در ادامه خطاب به مدیران گفت: هدف همه ما موفقیت و سربلندی مجموعه شهرداری است و برای رسیدن به این توفیق، وحدت و انسجام در امور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 وی تصریح کرد: کارکنان شهرداری همچون کادر درمان، به صورت جهادی و شبانه روزی در حال خدمت مردم هستند و در شرایط بحرانی به منظور امدادرسانی مناسب به شهروندان، به سرعت در میدان حاضر می شوند.

 شهردار گرگان در ادامه با تبیین الگوی جدید مدیریت شهری، بیان کرد: اصلاح نظام اداری بسیار حائز اهمیت است و ما در نظام اداری باید مانع زدایی را که مورد تاکید مقام معظم رهبری و در شعار امسال آمده است، با جدیت در دستور کار قرار دهیم.

سبطی تصریح کرد: یکی از سیاست های اصلی ما، طراحی و تدوین راهبردهای کوتاه مدت است تا شهروندان، کیفیت خدمات ارائه شده را در کمترین زمان و به خوبی احساس نمایند.

 وی افزود: همچنین باید سامانه ای را برای کاهش مراجعات حضوری و کوتاه شدن زمان ارائه خدمات به شهروندان، طراحی و پیش بینی کنیم.

 شهردار گرگان در پایان گفت: باید تلاش کنیم انشاء الله با همکاری و همدلی کارکنان خدوم شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در ارائه خدمات ارزنده به شهروندان فهیم گرگانی بیش از پیش کوشا باشیم.

نخستین نشست شورای مدیران شهرداری گرگان با حضور مهندس سبطی برگزار شد

گرگان/کرامتی

کدخبر: 734064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟