وقتی مدیر کل ابراز بی اطلاعی می کند

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، روز گذشته ورزش استان سمنان شاهد تجمع تعدای از ورزشکاران معلول شهرستان دامغان در مقابل فرمانداری این شهرستان در اعتراض نسبت به عملکرد اداره ورزش و جوانان این شهرستان بود.

گزارشات واصله حکایت از حضور جمعی از مدال آوران پارالمپیکی این شهرستان در این تجمع اعتراضی داشت که برای انتقال مشکلات خود در حوزه ورزش اقدام به تجمع کرده بودند.

ورزشکاران منتقد که عموما از معلولان جسمی حرکتی و کم توان ذهنی تحت پوشش اداره بهزیستی دامغان هستند نسبت به کمبود امکانات ورزشی و سوء مدیریت رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان گلایه مند بودند.

این گروه از معلولان دامغانی تصریح کردند: تنها سالن مسقف جانبازان و معلولان دامغان در اکثر اوقات تعطیل است و با هر بار مراجعه حدود 3 ساعت بلاتکلیف هستیم.

یکی دیگر از معلولان جسمی حرکتی گفت: هر بار که مراجعه می کنیم یا نگهبان نیست یا چند ساعتی طول می کشد که نگهبان برسد.

این ورزشکار افزود: بلاتکیفی چند ساعته و نشستن روی ویلچر و صندلی خودرو برای تمرین در سالن جانبازان و معلولان دامغان ما را دچار عارضه می کند که زخم بستر شایع ترین این عوارض است.

یکی دیگر از ورزشکار منتقد و حاضر در تجمع افزود: سالن جانبازان و معلولان دامغان فاقد امکانات لازم و مناسب سازی شده همچون سرویس بهداشتی و سیستم گرمایش و سرمایش استاندارد است.

وی ادامه داد: رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان سالن را تحویل هیئت مربوطه نمی دهد و عموم مشکلات ناشی از این قضیه است.

آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان"حقوق از دست رفته معلولان را به خودشان برگردانید"، "اداره ورزش و جوانان دامغان سالن جانبازان و معلولین متعلق به خودشان است و نه هیچ کس دیگر"، "سهم ورزشکاران از امکانات جانبازان و معلولان چیست؟" و "بی توجهی اداره ورزش و جوانان دامغان به معلولان" مراتب اعتراض خودشان را به گوش مسئولان رساندند.

212121

سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان در این خصوص با ابراز بی اطلاعی از مشکلات گفت: تاکنون مشکلات ورزش جانبازان و معلولان دامغان به این اداره کل ارجاع نشده و هیچ اطلاعی از تجمع ورزشکاران ندارم و در جریان مشکلاتشان نیستم.

 وی افزود: تنها مشکل اعلام شده، کفپوش سالن بود که در اعتبارات امسال گنجاندیم و به محض تخصیص اعتبار این مشکل را مرتفع می کنیم. 

علوی تصریح کرد: نظام این همه تلاش می کند که خدمات بهتری ارائه دهد اما نمی دانم مشکل کار کجاست.

وی تاکید کرد: آمادگی شنیدن هر نوع نقد سازنده هستیم و در اولین فرصت با حضور اصحاب رسانه مشکلات ورزش و جوانان دامغان بررسی و در حد امکان رفع می شود.

 

کدخبر: 733896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟