اولویت بندی تکمیل پروژه های نیمه تمام گرگان

به گزارش رکنا، پیش از ظهر چهارشنبه آیین معارفه شهردار گرگان در صحن علنی شورای شهر با حضور شهردار منتخب، و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: باید شهرداری با شورا ارتباط مستمر داشته و با وحدت و همدلی حرکت کنند تا خواسته های مردم برای توسعه شهر محقق شود.

صفرعلی پایین محلی، مسئولیت شهردار گرگان را سنگین توصیف کرد و گفت: ۵۰۰ هزار نفر در شهر امیدشان به طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری است و باید پروژه های نیمه تمام را تکمیل کرد.

وی ادامه داد: همیشه روند پروژه ها در شهرداری طولانی مدت می شود و این یک آسیب برای شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: از سال ۸۱ هنوز نتوانسته ایم مجوز تله کابین را اخذ کنیم و در این راستا نمایندگان مجلس هم تلاش می‌کنند تا بتوانیم موانع کار را برطرف کنیم.

پایین محلی به نداشتن مجوز زیست محیطی تله کابین اشاره کرد و افزود: سالانه ۱۵ میلیون مسافر از شهر گرگان عبور می‌کنند و اگر بتوانیم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم می‌توانیم این شهر را به مقصد گردشگران تبدیل کنیم.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم گفت: شهردار منتخب تمام ویژگی هایی که مطالبه مردم شهر است را دارا بوده، بومی و متخصص و انقلابی است.

توجه به محلات در گرگان

ناصر گرزین افزود: باید پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده و شهر در تمام بخش‌ها توسعه یابد.

وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های «شهر من شهر انتظار» در گرگان اجرایی شده و پروژه‌های زیرساختی که به اشتغال رونق اقتصادی کمک می‌کند، ادامه داشته باشد.

گرزین بیان کرد: شفافیت خواسته همه اعضای شورا بوده و چیزی نباید از مردم پنهان بماند.

عیسی مهری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم گفت: گرگان ظرفیت‌های خوبی داشته که به راحتی از دست داده است.

وی افزود: ۱۵۰ هزار نفر در محلات حاشیه ای شهر مانند مانند کوی محتشم، انجیراب، اوزینه و غیره زندگی می‌کنند و باید اقدامات عمرانی قابل قبولی در این نقاط اجرا شود.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم گفت: همه موظف هستیم که به شهردار منتخب کمک کنیم و اگر کسی در این مسیر سنگ اندازی کند، خیانت کرده است.

علی اکبر بصیرنیا، اخلاق، وحدت و همدلی را از دیگر مسائل برای توسعه شهر برشمرد.

مهران کاظم نژاد، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم بیان کرد: پروژه های فراملی و فراشهری با بالغ بر هزار میلیارد تومان در گرگان در حال اجرا است که باید به سرانجام برسد.

گرگان/کرامتی

کدخبر: 731835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟