پیگیر دغدغه‌های صنوف حمل‌ونقل مسافر هستیم/ تاکید بر  ارتقاء خدمات حمل و نقل عمومی

به گزارش رکنا از لرستان، عباس شرفی در نشست هم اندیشی با صنوف حمل و نقل مسافر استان با قدردانی از تلاش شبانه روزی آنها در خدمت رسانی به مردم در ایام کرونا و جابجایی زائران اربعین حسینی گفت: با توجه به رشد روزافزون وسایل نقلیه شخصی و کاهش اقبال به حمل و نقل عمومی و از سوی دیگر مشکلات و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و تحمیل خسارات فراوان به حمل و نقل مسافر، با تلاش کارشناسان مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مشکلات فعالان این حوزه، احصاء شده و پیگیری دغدغه های آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف توسعه بخش حمل و نقل عمومی و ترغیب مردم به استفاده از این ظرفیت، باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

میثم قدمی معاون حمل و نقل این اداره کل نیز از پیگیری ها برای ارتقای سطح کیفی پایانه های مسافر استان خبر داد و افزود: در جلساتی با با شهرداران سراسر استان، موضوع ارتقای سطح خدمات پایانه های مسافر در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای خدمات و ایمنی ناوگان اتوبوس اظهار داشت: با توجه به اهمیت آزادراه خرم آباد _بروجرد در کاهش زمان، سوخت و هزینه سفر، انتظار می رود پلیس و دستگاه های ذیربط ممنوعیت تردد اتوبوس ها از این آزادراه را لغو نمایند.

این گزارش حاکی است، در این جلسه فعالان و صنوف حمل و نقل مسافر استان به بیان دغدغه های خود پرداختند و پلیس راه استان نیز نسبت به پیگیری مجوز تردد در آزادراه خرم آباد_بروجرد و سایر دغدغه های این قشر زحمتکش  قول مساعد داد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 731674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟