برگزاری نشست شورای دانشگاه شهرکرد با موضوع حضور دانشجویان و اساتید

.به گزارش رکنا از شهرکرد، دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد، در این نشست ضمن تبریک  هفته وحدت در سخنانی حضور دانشگاه شهرکرد در رتبه بندی موضوعی تایمز و رتبه بندی موضوعی ISC   را حاصل زحمات، همت،  پیگیری و تلاش های اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، مدیران و کارمندان دانشگاه دانست و از همه تقدیر و تشکر کرد.

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه ها بدون حضور اساتید و دانشجویان پویایی لازم را ندارند و امیدوارم با برطرف شدن مشکل بیماری کرونا  و بازگشت شرایط به حالت عادی، دانشگاه ها  نیزبه صورت عادی فعالیت های خود را  داشته باشند.

دکتر سعید کریمی افزود: برای بازگشایی دانشگاه ها لازم  است اساتید، کارکنان و دانشجویان دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند و همه دانشگاه ها با توجه به شرایط خود و بر اساس تصمیماتی که شورای مدیریت استانی آموزش عالی با استناد به  بخشنامه های ابلاغی شورای ملی و استانی کرونا و وزارت عتف اتخاذ می کند، به تدریج به سمت بازگشایی کامل حرکت نمایند.

دکتر حمداله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک  هفته وحدت  گفت:  بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  بنا بر بازگشایی  دانشگاه ها به صورت تدریجی است.

معاون آموزشی دانشگاه افزود:  در وهله اول مقدمات حضور کامل دانشجویان مقطع دکترا در دانشگاه در حال فراهم شدن است  که قبل از آن، حضور تمام وقت اعضای هیات علمی در دانشگاه از اول آبان مدنظر است.

دکتر حمدالله مشتاقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کلاس ها باید بر اساس  برنامه ریزی آموزش برگزار شود و مدیران گروه ها باید در دانشکده ها حضور داشته باشند و مسائل آموزشی دانشجویان در گروه ها و دانشکده های مربوطه حل و فصل شود.

دکتر پژمان طهماسبی معاون دانشجویی دانشگاه نیز در سخنانی گفت: به دلیل شرایط ناشی ازبیماری کرونا، مسائل مرتبط با خوابگاه های دانشجویی وسلف سرویس ها مسائل محدود کننده حضور کامل دانشجویان در دانشگاه است که ما را ناچار به برنامه ریزی برای  بازگشایی تدریجی دانشگاه وآموزش تلفیقی می کند. 

سایر حاضرین در نشست نیز در ادامه به طرح مسائل و دغدغه های خود پیرامون بازگشایی دانشگاه با توجه به بیماری کرونا پرداختند.  

در پایان مقرر شد:  دانشجویان مقطع دکترا به طور کامل در دانشگاه حضور یابند و دانشجویان کارشناسی ارشد با پروپوزال مصوب نیز در دانشگاه حضور یابند. دروس تئوری سایر دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی به صورت مجازی  و برای دروس عملی آنها نیز برنامه ریزی لازم با همکاری دانشکده ها و معاونت های مربوطه صورت می گیرد.

مصیبی دهکردی، شهرکرد 

کدخبر: 731655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟