زنگ هفته تربیت بدنی در مرکز استان نواخته شد

به گزارش  رکنا؛ صبح امروز «حسن رنگرز» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مراسم زنگ نمادین هفته تربیت بدنی که با سهرابی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مازندران و نصیری مدیر اداره ناحیه 1 و قهرمانان ورزشکار ملی از جمله عسگری محمدیان و فرزند گرامیشان محمدحسین محمدیان قهرمان کشتی جهان و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و هفته وحدت تا کید کرد: وحدت آفرینی اولویت اصلی همه امور در ورزش مازندران است.

وی با تاکید بر اینکه ما در استان مازندران استعداد های فوق العاده ای داریم که می توانند مثل عسگری محمدیان نام آور باشند بیان داشت: امیدواریم با تکمیل پروژه‌ها و حمایت همه جانبه بتوانیم در امر ورزش همگانی و قهرمانی سربلند باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم پله اول ورزشکاران در آموزش و پرورش به حمایت از طرف باشگاه های حرفه ای ختم شود، تاکید کرد: ارتباط هرچه بیشتر بین اداره کل آموزش وپرورش و اداره کل ورزش و جوانان، همانطور در که در هفته های اخیر مشاهده کردید موجب افتخار آفرینی جوانان مازندرانی خواهد شد.

لازم به ذکر است در ابتدای برنامه دانش آموزان این هنرستان در رشته های ورزش باستانی، فوتبال، والیبال و ژیمیناستیک به هنرنمایی پرداختند.

در پایان نیز از خانواده شهیدان حسن فقیهی جویباری و شهید ابراهیم کردکلایی شهدای شاخص ورزشکار کشوری تقدیر شد.

 

کدخبر: 731503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟