خرم آباد، فردا میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور خواهد بود / رونمایی از وسایل تخصصی هیات دوومیدانی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان،سیاوش سپهوند، اظهار داشت: خرم آباد، فردا میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده نوجوانان و جوانان و در دو بخش دختر وپسر خواهد بود.

 وی ادامه داد: این رقابت ها در 26 و27 مهرماه  در بخش پسران و در 29 و30 مهرماه نیز در بخش دختران  تحت عنوان کنگره 6300 شهید لرستان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی خرم آباد  برگزار می شود.

رئیس هیات دو و میدانی استان لرستان  با بیان اینکه 500  ورزشکار ،مربی ، داور وکادرفنی در این مسابقات حضور خواهند داشت، افزود: 250 نفر در بخش پسران و250 نفر دیگر نیز در بخش دختران  در قالب ۱۵ تیم در این رقابت ها حضور دارند.

سپهوند با بیان اینکه  تیم باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد در دو بخش دختران وپسران با حضور ۵۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت می کند، تصریح کرد: برگزاری  این مسابقات به عنوان انتخابی تیم ملی نوجوانان جهت  شرکت در مسابقات آسیایی کویت در اسفند ماه سال جاری است.

رییس هیات دوومیدانی لرستان با بیان اینکه تیم های لیگ برتری کشور در این مسابقات شرکت می کنند ،خاطرنشان کرد:  10 باشگاه برتر کشور مانند مس سرچشمه ، سپاهان، دانشگاه آزاد،و... در این مسابقات حضورمی یابند.

وی با بیان اینکه این رقابتها به صورت زنده از شبکه استانی افلاک لرستان پخش خواهند شد،گفت: این چهارمین میزبانی است که توسط هیات دوومیدانی لرستان انجام می شود.

سیاوش سپهوند رونمایی از وسایل تخصصی هیات  دوومیدانی لرستان را از دیگر برنامه های این مسابقات عنوان کرد ویادآورشد: از حمایت های  مدیرکل ورزش وجوانان لرستان، ریاست فدراسیون دوومیدانی ،دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس، بسیج ورزشکاران سپاه ابوالفضل(ع) لرستان و روسای هیات های شهرستانی تقدیر می کنیم.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 730742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟