پروژه‌های عمرانی باید طبق برنامه ریزی دقیق اجرا شوند

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان آیین آغاز عبور آزمایشی از عرشه اصلی پل قدس اردبیل اظهار کرد: در اجرای پل قدس زمان زیادی صرف شد و ۶ سال برای اجرای یک پل زمان قابل قبولی نیست شهرداری‌ها باید در اجرای چنین پروژه‌هایی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

او با بیان اینکه افتتاح پل قدس گره ترافیکی بزرگی را در این قسمت باز می‌کند افزود: مردم اردبیل بعد از شش سال به یکی از مطالبات خود دست می‌یابند و چنین پروژه‌های عمرانی باعث توسعه و آبادانی شهر می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد:اگر بخواهیم برای مردم خدمت رسانی بدون منت انجام دهیم باید با شناخت کامل زمان و مکان و طبق برنامه ریزی دقیق با پیش بینی درست هزینه‌ها و زمان افتتاح، پروژه‌ها را شروع کنیم.

عاملی ادامه داد: وقتی پروژه‌ای در زمان مقرر تکمیل و به بهره برداری برسد، افتتاحش در کام مردم حلاوت و شیرینی ایجاد خواهد کرد و خدمت به موقع نیز باعث خوشحالی مردم می‌شود.

او گفت: عوامل شهرداری اردبیل و پیمانکار پروژه در ظرف ۲۲ روز بجد و بطور شبانه روزی آسفالت ریزی و تکمیل پروژه را اجرا کردند که تلاش شان قابل تقدیر است و جا دارد از توجه ویژه نمایندگان مجلس نیز تقدیر و تشکر شود.

عاملی تصریح کرد:امیدواریم از این به بعد مسوولان در سطح شهر منشا خیر و برکت باشند و اینکه یک کار جهادی و ویژه از سوی شهرداری، شورای شهر و با حمایت ویژه نمایندگان اردبیل افتتاح می‌شود، جای خوشحالی دارد.

 

کدخبر: 730315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟