در انتخاب بازیکنان نقشی ندارم/ در انتظار پایان فصل برای جشن صعود

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، مسعود عبدی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: به عنوان مالک باشگاه هرگز در انتخاب بازیکنان دخالتی نمی‌کنم و بازیکنان بر اساس نیاز و صلاحدید کادر فنی انتخاب می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه با زمان مناسبی که در اختیار داشتیم هم توانستیم در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کنیم و هم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم که به همین سبب امید زیادی به صعود داریم و در انتظار پایان فصل برای جشن قهرمانی هستیم.

مالک تیم باشگاه خیبر، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاشهای اسپانسر و مدیرعامل باشگاه، توانستیم طی ۴۵ روز تا حدودی زیرساخت‌های لازم جهت میزبانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور را فراهم کنیم.

عبدی تاکید کرد: تیم فوتبال خیبر را به عنوان سمبل بخش ورزشی به کشور معرفی خواهیم کرد که مطمئنا این پروسه زمان‌ بر خواهد بود و با ساختار درست و با برنامه ریزی به هدف بزرگی که در پیش داریم به این نتیجه خواهیم رسید که در این راستا نیاز به زمینه درست برای سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: امیدواریم که در لیگ یک کشور شاهد فوتبال پاک باشیم و تیم خیبر خرم آباد هم اسیر این شرط بندی ها نشود.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت: خیبر خرم آباد با همین نام به کار خود ادامه خواهد داد و این نام قدیمی برای همیشه ماندگار خواهد شد.

  عبدی بیان کرد: هدف ما صعود به لیگ برتر است و کف اهداف ما بازی در لیگ برتر و مطمئناً اهداف بزرگی را در پیش داریم که در این راستا تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و با قاطعیت و حمایت همه جانبه با تیم‌های دیگر رقابت خواهیم کرد.

وی با اشاره به جذب بازیکنان در تیم خیبر خرم آباد اشاره کرد: اولویت ما بازیکن های بومی و لر تبار بوده اند که سعی کردیم بهترین بازیکنان را برای تیم محبوب خیبر جذب کنیم.

دکتر عبدی تصریح کرد: تیم خیبر خرم آباد نماینده یک قوم با جمعیت میلیونی می باشدکه باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده و سربلند باشیم.

 مالک تیم خیبر خرم آباد ادامه داد: تا جایی که بتوانیم از سرمربی تیم حمایت خواهیم کرد و مطمئنا از لحاظ ساختار باشگاه، نیروی انسانی و کادرفنی بهترین تیم لیگ یک کشور هستیم.

عبدی یادآور شد: ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد جز آثار تاریخی استان به حساب می آید و از لحاظ قانونی چون یک طرف جایگاه حذف شده نمی‌توان در این ورزشگاه بازی برگزار شود.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 730313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟