افزایش فعالیت‌های بین بخشی برای تحقق اهداف خدمات شهری شهرداری اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان، مهدی بقایی اظهار کرد: در معاونت خدمات شهری شهرداری میراث دار تلاش‌های چندین ساله افرادی هستیم که اصفهان را در این حوزه در سطح کشور شاخص کردند.

وی با بیان اینکه فعالیت در بخش خدمات شهری شهرداری بسیار حائز اهمیت بوده و چنانچه اقدامی در زمان مقرر انجام نشود در کمترین زمان احساس می‌شود که نشان از سختی کار در این بخش را دارد، افزود: کارکنان این معاونت همچون حضور تیم‌های جهادی در عملیات‌های دفاع مقدس گمنام و مظلوم هستند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: پایه‌گذاری این معاونت به گونه‌ای است که بدون همکاری اهداف محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: گاهی در فضای مدیریت شهری امکان ارتباط برون سازمانی راحت‌تر است و در این دوره در حوزه فضای استانی و شهری با توجه به نگاه شهردار اصفهان مبنی بر همگرایی، امکان فعالیت‌های بین بخشی بیشتر است.

بقایی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری فعالیت هایی که انجام آنها دور از انتظار بوده، باید محقق و برای آینده به فرهنگ تبدیل شود، تصریح کرد: تحول به معنای تغییر همه چیز نیست بلکه تحول، تبدیل و تغییراتی است که از ساختار و فرایند آغاز و به افراد می‌رسد بنابراین باید بیش از پیش فعالیت کرد، شاید فرصت برای کارهای تحولی زیاد نباشد.

وی تاکید کرد: باید هماهنگونه که شهردار اصفهان به فضاهای تحولی بها می‌دهد، در بخش خدمات شهری نیز تغییرات اساسی و رو به جلو داشته باشیم که امیدوارم با همکاری و همراهی اقداماتی انجام دهیم که آیندگان نیز از ما به نیکی یاد کنند.


اصفهان-بهمن راعی

کدخبر: 729887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟